Henkel Beauty Care – dział zajmujący się produktami kosmetycznymi w strukturach Henkla – opracował linię got2b Make-up. Prace nad projektem trwały 2,5 roku. Efektem są produkty do makijażu, które już niebawem trafią na rynek. Na portalu LinkedIn pokazane zostały żel do stylizacji brwi i pomadki.
– Rozszerzenie marki o nową kategorię, w której jako firma nie mieliśmy dotychczas szansy na zdobycie know-how, było wyzwaniem. Uwierzyliśmy jednak w swoje mocne strony i możliwości. Uznaliśmy, że produkty do makijażu są strategiczne dopasowane do naszej marki. Liczymy na ich stopniowy wzrost – skomentowały na LinkedIn przedstawicielki zespołu, który stworzył produkty – Linda Lin, marketing manager international got2b Make-up, Luisa Winter, senior marketing manager oraz Vildan Önpeker-Cerci, corporate vice president Henkel Beauty Care.
Na razie linia jest w fazie pilotażowej. W związku z tym firma na ten moment nie udziela informacji związanych z jej obecnością w Polsce.