W pierwszym kwartale 2022 r. sieć Hebe odnotowała wzrost sprzedaży o 28 proc. w porównaniu do analogicznego okresu roku ubiegłego. Hebe korzysta na strategii omnichanell. Sprzedaż online stanowiła 16 proc. całkowitego przychodu, wzrastając z 14 proc. w pierwszym kwartale 2021 roku.
Czytaj także: Hebe uruchamia marketplace. Startuje projekt Hebe Partner
Odbicie sprzedaży po okresie mocno dotkniętym przez pandemię spowodowało wzrost EBITDA z 1 mln euro w pierwszym kwartale 2021 do 4 mln euro w pierwszym kwartale 2022.
Marża EBITDA wzrosła z 2,6 proc. do 5,2 proc.
W pierwszym kwartale 2022 r. Hebe otworzyło 3 nowe drogerie.
Hebe to jedna z największych sieci drogeryjnych działających w Polsce. W maju 2021 roku minęło 10 lat odkąd Hebe pojawiło się na naszym rynku. Internetowa drogeria ruszyła natomiast 17 lipca 2019 r. Dziś ta należąca do Jerónimo Martins sieć (właściciel dyskontów Biedronka) to około 290 drogerii oferujących zróżnicowany asortyment oraz autorskie produkty marki Hebe, a także portfolio marek na wyłączność. Do końca roku punktów Hebe będzie już ponad 300.
Czytaj także: Sieć Hebe od 11 lat na rynku. Już wkrótce będzie miała 300 lokalizacji