
Musgrave to wiodąca firma w Irlandii, ze 140-letnią historią, zajmująca się sprzedażą detaliczną i hurtową. Należy do nie 1,4 tys. sklepów pod szyldami: SuperValu, Centra, Frank and Honest, Donnybrook Fair, Dialprix.
Kindii to produkty skierowane do młodych matek. Są to jednorazowe chusteczki nawilżane ułatwiające higienę i pielęgnacje niemowląt i małych dzieci oraz płatki kosmetyczne i patyczki higieniczne. Zgodnie z deklaracja producenta ne zawierają PEG-ów, parabenów i alkoholu.
W ocenie zarządu Harper Hygienics rozpoczęcie sprzedaży produktów marki Kindii w sieci SuperValu to ważny krok w dynamicznym rozwoju sprzedaży na rynkach zagranicznych. Jest też znaczącym krokiem we wdrażaniu strategii, która w bliskiej perspektywie może mieć pozytywny wpływ na wyniki finansowe spółki - czytamy w komunikacie.