StoryEditor
Sieci i centra handlowe
18.05.2023 00:00

H&M poszerza asortyment kosmetyczny. Przyjrzeliśmy się całej ofercie beauty [FOTOREPORTAŻ]

OHH! (Oh Hey Hero) to wegańska marka pielęgnacyjna, która w kwietniu tego roku uzupełniła asortyment beauty w sklepach H&M, na którą składa się także szeroka oferta produktów do makijażu i akcesoriów / fot. wiadomoscikosmetyczne.pl
W oczekiwaniu na otwarcie polskich sklepów H&M Beauty przyjrzeliśmy się ofercie kosmetycznej w sklepach odzieżowych sieci. Obecnie pełen asortyment to około 700 produktów. Oprócz kosmetyków kolorowych, od których sieć zaczynała, znaleźliśmy produkty pielęgnacyjne do ciała w modnym wegańskim trendzie, które swoją premierę miały w kwietniu tego roku. Regały z kosmetykami oferują też liczne akcesoria makijażowe, pielęgnacyjne do ciała i twarzy oraz szczotki do włosów, maszynki do golenia i kosmetyczki. Zapraszamy do oglądania zdjęć – może wyłapiecie jeszcze inne ciekawe pozycje w asortymencie…

Siec sklepów odzieżowych H&M w stolicy Norwegii otworzyła swój pierwszy salon H&M Beauty. Na półkach oprócz kosmetyków marek własnych (w tym premiery kwietnia 2023 roku – wegańskiej marki Ohh! do pielęgnacji ciała) stanęły produkty takich brandów jak Huda Beauty, Smashbox, Anastasia Beverly Hills, KVD czy Origins.

Czytaj też: Pierwsza drogeria H&M Beauty otwarta

Na razie firma nie zdradza jakie ma plany rozwoju konceptu na innych rynkach. Wiadomo jedynie, że kolejny sklep zostanie otwarty 25 maja, też w Oslo. Nie mamy informacji, czy salony z ofertą kosmetyczną będą powstały także w Polsce – nasze pytania na ten temat pozostają od miesiąca bez odpowiedzi.

W oczekiwaniu na rozwój wypadków spójrzmy więc, jaka jest obecna oferta kosmetyczna w sklepach z logo H&M w Polsce. W salonie w warszawskich Złotych Tarasach główna ekspozycja kosmetyków zajmuje trzy regały zlokalizowane blisko kas.

Jednak oferta poszczególnych produktów prezentowana jest też wśród asortymentu odzieżowego, do którego kosmetyki nawiązują tematycznie. Dla przykładu rozświetlacze do ciała stoją wśród produktów oferowanych jako niezbędne na upalne lato.

H&M swoją ofertę kosmetyczną zaczynało od kolorówki. Dziś stanowi ona pokaźną część kolekcji H&M Beauty. 

Wrażenie robi wybór odcieni podkładów...

...ale też róży, bronzerów i innych produktów do konturowania.

Podobnie jest z cieniami i kredkami do powiek:

Jednak nie tylko kolorystyka jest wyróżnikiem oferty H&M Beauty. Sięgając po tusz do rzęs wybierać można pośród różnych kształtów szczoteczek i możliwości stylizacyjnych.

Niesamowity wybór stanowi też oferta lakierów do paznokci.

Oprócz szerokiej palety kolorystycznej, asortyment podzielony jest na klasyczne emalie oraz lakiery wegańskie w buteleczkach z drewnianą zakrętką.    

Niedawno, bo w kwietniu tego roku, ofertę kosmetyków z asortymentem produktów do makijażu i manicure uzupełniła linia wegańskich produktów pielęgnacyjnych do ciała. W ramach marki OHH! (Oh Hey Hero) sprzedawane są: żel pod prysznic, peeling, serum i emulsja do ciała, sztyft nawilżający, krem do ciała, antyperspiranty i dezodoranty, a także maszynki do golenia wraz z wymiennymi wkładami oraz kosmetyczki.   

Oprócz kosmetyków w H&M można kupić liczne akcesoria kosmetyczne...

... przydatne zarówno podczas  wykonywania makijażu...

...pielęgnacji twarzy i ciała...

...jak i pielęgnacji włosów.

Kosmetyki, które znaleźć można na półkach sklepów H&M, kupić można też w e-sklepie. Produkty, których w sumie jest 700, są tu podzielone na rozmaite kategorie, w tym must have w podróży czy wegańska pielęgnacja ciała. 

H&M ma obecnie w Polsce około 200 sklepów. W sumie na świecie siec prowadzi około 5 tys. sklepów w 38 krajach Europy, Ameryki północnej (USA i Kanada), Azji (Chiny, Kuwejt, Kambodża, Ziednoczone Emiraty Arabskie) i Afryki.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Sieci i centra handlowe
17.12.2024 11:24
Mystery boxy ze zwrotów konsumenckich w Kauflandzie — w paczkach wszystko, od szamponów do smartfonów
Kaufland ma w Polsce ok. 250 sklepówShutterstock

Kaufland wprowadza innowacyjne automaty Mystery-Pack, oferujące paczki zwrotów w atrakcyjnych cenach. Pierwsze urządzenia pojawiły się w grudniu w Niemczech, a w planach jest ich obecność w 100 lokalizacjach. Jak działa nowy projekt i czym przyciąga klientów?

W grudniu sieć sklepów Kaufland uruchomiła automaty Mystery-Pack, które oferują paczki ze zwrotami konsumenckimi, nieodebranymi przesyłkami i niedoręczalnymi paczkami. Wprowadzenie nowatorskich urządzeń rozpoczęto od 50 lokalizacji w Niemczech, jednak firma zapowiada, że w przyszłości automaty pojawią się w około 100 sklepach. Pierwsze urządzenie stanęło w Höchstadt w Bawarii i odniosło natychmiastowy sukces – w ciągu kilku tygodni sprzedano aż 1500 paczek.

@ichbinbilliger.de Kaufland Penny und sogar Action Mystery Box zu einem Hammer Preis ist wieder da #mysterybox #mysterygift #mysteryboxviral #kaufland #penny #action ♬ Originalton - RetourenBros

Automaty z „Mystery-Packs” znajdują się w strefach przedkasowych wybranych marketów Kaufland. Klienci mogą nabyć jedną z paczek w cenie od 10 do 15 euro. Wewnątrz znajdują się produkty pochodzące z przesyłek, które nie zostały odebrane przez adresatów po zamówieniu w sklepach internetowych. Zawartość paczek, obejmująca zarówno drobne akcesoria, jak i urządzenia elektroniczne, jest starannie zabezpieczona i pozostaje tajemnicą aż do chwili ich otwarcia.

Claudia Gurr, starsza kierowniczka w Kaufland, podkreśla, że automaty są uzupełnieniem oferty usług dodatkowych, które umożliwiają klientom załatwienie innych spraw podczas codziennych zakupów. Firma od dawna rozwija podobne rozwiązania, jak fotokioski czy jeździki dla dzieci, by zwiększyć komfort klientów.

Za projekt odpowiadają zarówno firmy, jak i osoby prywatne, które uzupełniają automaty Mystery-Pack. Przesyłki przechodzą wyrywkowe kontrole jakości, a ich zawartość musi spełniać standardy odpowiednie dla osób niepełnoletnich. Kaufland, będący częścią Grupy Schwarz, działa w 1500 lokalizacjach w Europie i zatrudnia ponad 155 000 pracowników. W Polsce sieć posiada już 250 sklepów i konsekwentnie rozwija swoją ofertę.

Czytaj także: Kaufland uruchamia marketplace w Polsce. Jakie są warunki współpracy dla sprzedawców?

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Sieci i centra handlowe
10.12.2024 14:43
Carrefour Polska rozwija strefy OUTLET – w tym dodając do nich kosmetyki i chemię
Od teraz w ofercie outletowej klienci Carrefoura znajdą też kosmetyki i chemię gospodarczą.Sebastian Góra

Carrefour Polska dynamicznie rozwija koncept stref OUTLET, oferując klientom nie tylko produkty non-food, ale także artykuły spożywcze, chemię domową i kosmetyki. W nowym modelu in-out, produkty te będą dostępne w limitowanych ilościach do wyczerpania zapasów. Rozszerzona oferta pojawiła się już w 10 lokalizacjach, m.in. w Warszawie, Krakowie i Łodzi, i jest częścią strategii sieci, która od 2020 roku otworzyła blisko 250 stref OUTLET w całej Polsce.

Nowy asortyment stref OUTLET obejmuje ponad 2000 produktów, w tym m.in. środki czystości, higieniczne oraz kosmetyki, dostępne w atrakcyjnych cenach zaczynających się od 29 groszy. Produkty grupowane są w kategorie cenowe, takie jak „do 5 zł” czy „super oferty”, co pozwala klientom łatwo znaleźć najlepsze okazje. Rotacja asortymentu odbywa się co tydzień, co stanowi dodatkową zachętę do częstych wizyt. Carrefour planuje także wprowadzenie stref OUTLET w formacie „mini” w sklepach franczyzowych, co pozwoli dotrzeć do jeszcze większej liczby klientów.

Teraz do oferty OUTLETu dołączamy asortyment spożywczy i produkty z szeroko rozumianego FMCG. Są to wyselekcjonowane artykuły, których nie można znaleźć w naszej standardowej ofercie, dodatkowo oferowane w bardzo atrakcyjnych cenach. Naszym celem jest ciągłe zaskakiwanie naszych klientów, tak aby nie tylko odpowiadać na ich oczekiwania, ale również kreować nowe potrzeby

- powiedział Paweł Gadawski, dyrektor Działu Produktów Suchych.

Wprowadzenie chemii gospodarczej i kosmetyków do oferty OUTLET wpisuje się w strategię Carrefour, której celem jest nie tylko reagowanie na potrzeby klientów, ale także ich kreowanie. Jak podkreśla Gadawski, dzięki innowacyjnemu podejściu i konkurencyjnym cenom, strefy OUTLET stają się istotnym elementem strategii handlowej Carrefour, umacniając pozycję sieci na rynku detalicznym w Polsce.

Czytaj także: Carrefour oferuje klientom i klientkom tajemnicze koszyki kosmetyczne w ponad 170 sklepach

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
22. grudzień 2024 15:47