StoryEditor
Producenci
24.05.2023 00:00

Gelish i Morgan Taylor wprowadzają na rynek kolekcję Splash of Colour

W związku z premierą remake kultowego filmu Disneya w branży beauty zawrzało - co i rusz pojawiają się kolejne produkty na licencji. / materiały marketingowe Gelish
Aby uczcić zbliżającą się premierę Disneyowskiej „Małej Syrenki”, Gelish i Nail Alliance wypuszczają kolekcję Splash of Colour na lato 2023 r. W serii znajdują cztery rodzaje produktów (lakier żelowy soak-off, lakier tradycyjny mini i w pełnej wersji, oraz proszek dip) w sześciu inspirowanych filmem kolorach.

Do kin wchodzi remake disneyowskiej Małej Syrenki, więc na rynku pojawia się coraz więcej produktów na licencji, w tym kosmetycznych. Jedną z marek, która oferuje kosmetyki sygnowane zastrzeżonym znakiem, jest Gelish, który we współpracy z Morgan Taylor stworzył kolejną serię do manicure inspirowaną popkulturą. Kolekcja obejmuje sześć kolorów, dostępnych w postaci lakieru żelowego typu soak-off, charakterystycznych minilakierów Gelish, lakieru Morgan Taylor i dipu Gelish:

  • Corally Invited: kremowy koralowy
  • Let‘s Crab a Bite: perłowy czerwony
  • You Octopi My Heart: kremowa fuksja
  • Ride the Wave: morski brokatowy
  • Tail Me About It: lawendowy połyskujący
  • All Sands on Deck: perłowy żółty
     


Podobnie jak w przypadku poprzedniej kolekcji specjalnej poświęconej Whitney Houston, Gelish i Morgan Taylor stworzyli minikolekcję stylizacji przeznaczonych dla stylistek i stylistów paznokci. Światowa premiera kolekcji miała miejsce 23 maja 2023 roku, zaledwie trzy dni przed premierą filmu 26 maja.
 


Taylor Morgan i Gelish to nie jedyne marki, które pokusiły się o stworzenie kolekcji produktowej z okazji premiery filmu; I Heart Revolution wypuściło całą serię kosmetyków do makijażu, w tym paletę cieni, Pacifica proponuje kosmetyki pielęgnacyjne, podobnie jak Carol‘s Daughter. Pojawiła się również seria pędzli do cieni inspirowanych Małą Syrenką — sygnuje ją marka Spectrum.
 

Czytaj także: Revlon wybrał gwiazdę Disneya, Sofię Carson, na nową ambasadorkę

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
21.11.2024 15:01
Coty zwiększa pulę wykupu obligacji
Coty zwiększyło maksymalny limit wykupu o 50 milionów dolarów w stosunku do wcześniej zapowiedzianej kwoty 250 milionów dolarów.Shutterstock

Coty ogłosiło wstępne wyniki swojej oferty wykupu obligacji, zwiększając maksymalną kwotę do 300 milionów dolarów. Firma przeprowadza wykup obligacji Senior Secured Notes oprocentowanych na 5000 proc. z terminem wykupu w 2026 roku, a zgłoszone kwoty już przekroczyły ustalony limit.

Coty ogłosiło wstępne wyniki oferty wykupu obligacji na łączną kwotę 300 milionów dolarów. Firma zwiększyła maksymalny limit wykupu o 50 milionów dolarów w stosunku do wcześniej zapowiedzianej kwoty 250 milionów dolarów. Oferta obejmuje obligacje Senior Secured Notes oprocentowane na poziomie 5000 proc., z terminem wykupu w 2026 roku. Inwestorzy, którzy chcą szczegółowych informacji, są odsyłani do dokumentu Offer to Purchase z dnia 6 listopada 2024 roku, który reguluje warunki transakcji.

Do 20 listopada 2024 roku, do godziny 17:00 czasu nowojorskiego, posiadacze obligacji zgłosili do wykupu kwotę przekraczającą ustalony limit 300 milionów dolarów. Oznacza to, że Coty będzie przyjmować zgłoszenia na zasadzie proporcjonalnej alokacji, zgodnie z zasadami określonymi w dokumentacji. Prawa do wycofania zgłoszeń wygasły w dniu określonym jako Early Tender Date. Firma zapowiedziała, że ostateczny termin składania zgłoszeń pozostaje bez zmian – upływa on 6 grudnia 2024 roku.

Coty postanowiło nie korzystać z możliwości wcześniejszej realizacji płatności, co oznacza, że płatności za zaakceptowane obligacje zostaną dokonane po dacie zakończenia oferty, obecnie planowanej na 10 grudnia 2024 roku. Firma sfinansuje wykup obligacji z dostępnych środków pieniężnych oraz innych źródeł płynności. Wszystkie zaakceptowane zgłoszenia otrzymają także należne odsetki naliczone do dnia realizacji transakcji, co dodatkowo podkreśla dbałość Coty o przejrzystość i zgodność z zobowiązaniami wobec inwestorów.

Czytaj także: Coty obniża prognozy zysków rocznych z powodu spadku popytu na kosmetyki

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
20.11.2024 10:31
Kolejny sklep pod szyldem Stara Mydlarnia otwarty
Stara Mydlarnia w Sadyba Best Mall w Warszawiefot. wiadomoscikosmetyczne.pl

Stara Mydlarnia ma nowy firmowy sklep w Białych Błotach. Marka produkująca naturalne kosmetyki sprzedaje je obecnie w blisko 30 stacjonarnych placówkach. Rozwija się głównie poprzez franczyzę.

Stara Mydlarnia jest polską rodzinną firmą produkującą naturalne kosmetyki do pielęgnacji ciała, twarzy i włosów oraz produkty do aromaterapii. Dysponuje własną produkcją (ponad 3 tys. mkw. na hale produkcyjne) i własnym laboratorium. Firma powstała w 2001 r., jej założycielką jest Sylwia Brzuska. Pierwszy sklep otworzyła na bydgoskiej starówce.

image
Syliwa Brzuska, założycielka firmy Stara Mydlarnia

Obecnie pod szyldem Stara Mydlarnia działa 26 sklepów. Najnowszy został właśnie otwarty w miejscowości Białe Błota, przy ul. Szubińskiej 35. Firma rozwija się głównie poprzez franczyzę oferując w tym systemie swój koncept biznesowy prywatnym przedsiębiorcom

Kosmetyki Stara Mydlarnia są także dostępne w sieciach perfumeryjnych i drogeriach oraz w e-commerce. Firma rozwija eksport i sprzedaje swoje produkty do kilkudziesięciu krajów na terenie Europy i świata, m.in. Australii, Belgii, Czech, Islandii, Japonii, Kuwejtu, Litwy, Łotwy, Norwegii, Rumunii, USA, Wielkiej Brytanii, Węgrzech, Włoch.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
22. listopad 2024 01:01