StoryEditor

Forum Branży Kosmetycznej na Retail Trends 2022. Zrób z nami biznes!

Forum Branży Kosmetycznej i Kongres Rynku FMCG – dwa najbardziej znane i o najdłuższej tradycji wydarzenia kongresowe powracają w stacjonarnej formule. Już 24 maja br. producenci, dystrybutorzy i retailerzy spotkają się na Retail Trends 2022, by poznać najnowsze trendy w sektorach FMCG i kosmetycznym oraz aby robić biznes.

Po przerwie spowodowanej obostrzeniami pandemicznymi wydarzenia konferencyjne Wydawnictwa Gospodarczego powracają do stacjonarnej formuły. Już 24 maja br. w Warszawie odbędzie się Retail Trends 2022 – nowa odsłona konferencji, które są wizytówkami wydawnictwa. Połączyliśmy potencjały dwóch wydarzeń – Kongresu Rynku FMCG oraz Forum Branży Kosmetycznej, by dać uczestnikom wydarzenia jeszcze większe możliwości dotarcia ze swoją ofertą do odbiorców w handlu a także wymiany doświadczeń na różnych poziomach i z partnerami z różnych sektorów.

Kongres Rynku FMCG oraz Forum Branży Kosmetycznej odbędą się w tym samym miejscu i czasie, ale każda konferencja ma swój własny program i jest skierowana do danej grupy odbiorczej. Na Forum Branży Kosmetycznej będziemy mówić o tym, jak biznes kosmetyczny zmienił się na przestrzeni ostatnich dwóch lat, jak zmieniło się otoczenie konkurencyjne, relacje pomiędzy dostawcami a handlem, kanały sprzedaży oraz relacje z konsumentami i jakie ma to przełożenie na strategie biznesowe na przyszłość. Porozmawiamy o narzędziach wsparcia i technologiach, które trzeba oswoić, by poruszać się po coraz bardziej cyfrowym świecie oraz o tym, jaki można zrobić dobry użytek z pozyskiwanych informacji o konsumentach. Na pewno nie obejdzie się bez rozmów o logistyce, kosztach, surowcach, opakowaniach, cenach – tym żyją dziś wszystkie firmy we wszystkich branżach. Wskażemy w jakim kierunku będzie rozwijał się rynek kosmetyczny i które kategorie będą na nim wiodące.

Forum Branży Kosmetycznej to jednak przede wszystkim biznes. Od zawsze w organizacji tego wydarzenia przyświecało nam to, aby Ci, którzy w nim uczestniczą mogli sprzedawać i kupować. Umowy handlowe podpisywane w kuluarach Forum to jego tradycja. Siłą połączonych konferencji pod parasolowym brandem Retail Trends jest to, że połączona zostaje także przestrzeń wystawiennicza i dostawcy będą mieli okazję zaprezentować swoje marki, produkty, rozwiązania i usługi menedżerom i kupcom z sieci handlowych każdego formatu – drogeryjnym, perfumeryjnym, aptecznym, spożywczym, wielobranżowym; marketom, dyskontom i franczyzom.  

Trwa rejestracja na Retail Trends 2022. Wejściówki dla przedstawicieli handlu są bezpłatne, natomiast dostawcy mogą skorzystać w lutym z preferencyjnych cen. Warto zarejestrować się już dziś!

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
InPost rozszerza usługę wysyłki przedmiotów na kolejne lotniska w Polsce
InPost
Grupa InPost rozszerza liczbę portów oferujących unikatową usługę wysyłki przedmiotów zakwestionowanych podczas kontroli bezpieczeństwa na lotnisku. Urządzenia InPost były dostępne na czterech lotniskach, a od lipca pasażerowie odlatujący z Modlina, Radomia i Zielonej Góry też mogą korzystać z wysyłki przedmiotów za pomocą maszyny Paczkomat InPost.

Urządzenia InPost, które umożliwiają wysyłkę przedmiotów zakwestionowanych podczas kontroli bezpieczeństwa, są teraz dostępne na kolejnych lotniskach w Polsce. Waldemar Brzoska z InPost informuje, że usługa ma na celu umożliwienie pasażerom wysyłki wartościowych przedmiotów, które nie mogą być przewożone w bagażu podręcznym. Rozwiązanie to jest już dostępne na lotniskach w Modlinie (Port Lotniczy Warszawa/Modlin), Radomiu (Port Lotniczy Warszawa-Radom im. Bohaterów Radomskiego Czerwca 1976 roku) i Zielonej Górze (Port lotniczy Zielona Góra-Babimost).

Przedmiot, który zostanie zatrzymany podczas kontroli bezpieczeństwa, należy umieścić w worku strunowym i odpowiednio oznakować. Następnie pasażer w specjalnie wyznaczonym miejscu będzie mógł zapakować go w karton o właściwym rozmiarze i umieścić w skrytce Paczkomatu. Przesyłkę nadaje się za pomocą aplikacji InPost Mobile. Paczkomat na lotnisku pozwala na wysyłkę krajową do innego urządzenia InPost lub kurierem na wybrany adres. Po umieszczeniu przesyłki w Paczkomacie, pasażer przechodzi kontrolę bezpieczeństwa. Na lotnisku w Modlinie wprowadzenie Paczkomatów pozwala uniknąć konieczności wykupywania usługi Fast Track, co ma przynieść dodatkowe korzyści w postaci oszczędności i wygody dla podróżnych.

Anna Dermont, rzeczniczka PPL, zaznacza, że podobne urządzenia na Lotnisku Chopina w Warszawie spotkały się z pozytywnym odbiorem. Rozszerzenie usługi na kolejne lotniska, takie jak Radom i Zielona Góra, ma na celu zapewnienie wygody pasażerom i ułatwienie podróży. Wprowadzenie Paczkomatów na większą liczbę lotnisk w Polsce ma podnieść standard obsługi podróżnych.

Czytaj także: Sunew Med wystartował z kampanią marketingową na lotnisku w Gdańsku

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Drogerie
26.06.2024 16:55
Sieć Super-Pharm wdrożyła kolejną wersję aplikacji mobilnej
Nowa wersja mobilnej aplikacji sprzedażowej Super-Pharmfot. LinkedIn Super-Pharm Poland
Sieć Super-Pharm zaproponowała użytkownikom kolejną odsłonę swojej aplikacji mobilnej z poprawionymi funkcjonalnościami w obszarach zgłaszanych przez użytkowników.

Super-Pharm – detaliczna sieć drogeryjno-perfumeryjno-apteczna udostępniła nową wersję swojej mobilnej aplikacji sprzedażowej. To odsłona 2.11, w której zostały dodane lub udoskonalone funkcjonalności.

Jakie zmiany w aplikacji Super-Pharm?

Jak informuje sieć, w nowej apce usprawniono i zmieniono niektóre funkcje.

Zmienione zostały wszystkie metod płatności na Adyen, w tym wprowadzone zostały natywne metody: Apple Pay i Google Pay

Cały proces płatności został usprawniony, dzięki czemu każda z dotychczasowych metod (blik, karta, przelew) działają lepiej. Znacząco wzrósł dzięki temu  procent udanych płatności ????

Powiększone zostały zdjęcia produktów. To postulat użytkowników  

Możliwe jest zaznaczanie i kopiowanie tekstu w apce, co ułatwia np. przeklejanie i tłumaczenie opisów, łatwiejsze wyszukiwanie nr zamówienia lub kuponu

Wyświetlanie kluczowych komunikatów błędu na ekranach stało się bardziej przyjazne i zrozumiałe  

Poprawiono funkcję sortowania wyników na listingu podczas używania filtrów oraz wprowadzono wiele innych, drobniejszych usprawnień.

Aplikacja i program lojalnościowy

Aplikacja Super-Pharm w poprzedniej wersji zadebiutowała 22 marca 2022 r. łącząc e-commerce z lojalnościowym programem Klub Super-Pharm (wówczas jeszcze nazywał się Klub LifeStyle) i płatnościami mobilnymi. 9 lutego 2024 r. w aplikacji zostało złożone milionowe zamówienie. Do ego czasu, od momentu jej uruchomienia, wirtualna karta została wyświetlona 2,2 mln razy, a kupony klubu były aktywowane 1,9 mln razy.

Za projekt aplikacji odpowiada Future Mind, firma technologiczno-doradcza oraz Exorigo-Upos, dostawca rozwiązań e-commerce. 

Czytaj także: Agnieszka Rokiel, Maciej Maćkowiak: W aplikacji Super-Pharm połączyliśmy sprzedaż z lojalnością

Z badania Santander Consumer Banku „Polaków Portfel Własny: trendy e-commerce 2023” wynika, że Polacy najczęściej korzystają z aplikacji e-sklepów, które oferują odzież lub obuwie oraz kosmetyki. Ponad połowa respondentów korzysta z aplikacji sklepów internetowych, aby sprawdzić dostępność konkretnego produktu (56 proc.)oraz poszukują  kodów rabatowych (52 proc.). 45 proc. w aplikacji śledzi swoje zamówienia.

Czytaj więcej: Santander Consumer Bank: Polacy chętnie korzystaja z aplikacji mobilnych. Kupuja w nich głównie odzież, obuwie i kosmetyki

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
22. lipiec 2024 13:30