StoryEditor
Producenci
09.03.2022 00:00

Drogerie Natura stworzyły platformę z pomocą dla uchodźców z Ukrainy To m.in. baza ofert pracy  

Drogerie Natura do strony Klubu Natura podłączyły zakładkę Solidarni z Ukrainą, gdzie już w tej chwili znajduje się około 100 ofert pracy w całej Polsce. Platforma oferuje też bezpłatną pomoc lekarską, wsparcie psychologiczne czy zakwaterowanie. Każdy może do niej umieścić swoje oferty zorganizowanego wsparcia dla uchodźców z Ukrainy.     

Lekarz, asystentka medyczna, sprzedawca (m.in. w drogeriach Natura), analityk biznesowy, magazynier – to tylko niektóre oferty, które można znaleźć w zakładce Solidarni z Ukrainą na stronie Klubu Natura.

– To nowe miejsce w internecie, które powstało po to, by łączyć tych, którzy oferują pomoc dla naszych sąsiadów z Ukrainy, którzy schronili się w Polsce przed wojną, z tymi, którzy takiego wsparcia w zakresie pracy, mieszkania, opieki medycznej potrzebują – poinformowała sieć Natura w mediach społecznościowych.

Ukraińcy, którzy znaleźli się w Polsce po ucieczce ze swojego kraju zaatakowanego przez Rosję, na platformie stworzonej specjalnie dla nich – a więc w języku ukraińskim –  znajdą ok. 100 ofert pracy w całej Polsce. To jednak nie wszystko.

Platforma Solidarni z Ukrainą wskazuje także miejsce, w którym uchodźcy z Ukrainy mogą zgłosić się po bezpłatną pomoc lekarską organizowaną poprzez konsultacje telefoniczne w języku ukraińskim. Zachęca też do korzystania z bezpłatnej pomocy psychologicznej dla dorosłych i dzieci, przekazując konkretne kontakty do specjalistów. Informuje o możliwości uzyskania porad farmaceutycznych na infolinii DOZ.   

Na platformie znajdują się także informacje jak i gdzie zapisać dziecko do przedszkola, szkoły podstawowej, ponadpodstawowej czy specjalnej. Osoby w kryzysie uchodźczym znajda tu też kontakt do osoby, która zajmuje się kwestiami zakwaterowania w ośrodku wypoczynkowym Pelion (właściciel sieci Natura) w Zawoi.

Poprzez zakładkę Solidarni z Ukrainą można też dokonać darowizny, która zostanie przekazana organizacjom zajmującym się koordynacją pomocy dla mieszkańców Ukrainy, albo zgłosić gotowość do włączenia się w działania pomocowe dla obywateli Ukrainy poprzez zaoferowanie mieszkania, pracy lub innej formy pomocy.

Platforma powstała w trybie pilnym ze względu na konieczność koordynacji różnych działań pomocowych oraz dostępu do nich osób potrzebujących. Będzie rozszerzana o kolejne obszary. Każdy może na niej umieścić (poprzez formularz rejestracyjny) swoje ogłoszenie oferujące pracę, zakwaterowanie czy zorganizowaną pomoc dla uchodźców z Ukrainy. 

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
02.07.2024 10:56
Avon otrzymał certyfikat Leaping Bunny od Cruelty Free International
Avon otrzymał finalnie certyfikat Leaping Bunny.Avon
Certyfikat Leaping Bunny jest wynikiem współpracy Avonu z Cruelty Free International, która rozpoczęła się w lipcu 2023 roku. Proces uzyskania certyfikatu obejmował dokładne badanie ponad 8 tys. surowców oraz zaangażowanie dostawców w przypadku ponad 4 tys. surowców. Dzięki tym działaniom Avon mógł zagwarantować, że jego produkty spełniają najwyższe standardy cruelty-free.

Pierwsze produkty Avon, w tym perfumy, linia Avon Care i linia Anew, uzyskały akceptację Leaping Bunny latem 2023 r., a następnie trwały prace nad uwzględnieniem wszystkich kategorii produktów.

Kristof Neirynck, dyrektor generalny Avon, stwierdził:

Po trzydziestu latach pracy nad zakończeniem testów kosmetyków na zwierzętach z dumą osiągnęliśmy ten kamień milowy i uzyskaliśmy certyfikat Leaping Bunny. To osiągnięcie odzwierciedla nasze przekonanie, że piękno powinno być wolne od okrucieństwa, a także nasze wieloletnie zaangażowanie w uczynienie świata lepszym miejscem dla wszystkich.

Program ten stanowi uznany na całym świecie złoty standard dla produktów wolnych od okrucieństwa, a zatwierdzenie globalnej marki kosmetyków Avon stanowi część jej partnerstwa z Cruelty Free International, które zostało ogłoszone po raz pierwszy w lipcu 2023 r. Leaping Bunny odnotował 111 proc. wzrost liczby marek pytających o certyfikację w ostatnich latach, co pokazuje, że globalny popyt konsumentów na marki wolne od okrucieństwa napędza zmiany.

Michelle Thew, dyrektorka generalna Cruelty-Free International, skomentowała nową certyfikację:

Uzyskanie aprobaty Leaping Bunny było dla Avon niesamowitą podróżą i jestem zachwycona, że ​​cała gama jej produktów została teraz potwierdzona jako wolna od okrucieństwa. Współpraca z Avon, która pomogła w zakończeniu testów na zwierzętach i w pełni powitała tak globalną markę i markę w rodzinie Leaping Bunny, była naprawdę ekscytująca. Nie mogę się doczekać naszej dalszej współpracy na rzecz zakończenia testów na zwierzętach.

Czytaj także: Daniel Przemęcki, Avon: Sercem naszej firmy jest społeczność kobiet, które łączy pasja do kosmetyków

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
02.07.2024 09:54
Sessio ma nową ambasadorkę — jest nią influencerka Włosowero, czyli Weronika Chodniewicz
Weronika Chodniewicz dzieli się swoimi poradami na Instagramie i TikToku.Włosowero
Marka Sessio specjalizująca się w produktach do pielęgnacji włosów, ogłosiła w mediach społecznościowych powołanie nowej ambasadorki. Została nią Weronika Chodniewicz, której działalność online pod pseudonimem Włosowero zdobyła ogromną popularność wśród fanek zdrowych i pięknych włosów.

Weronika Chodniewicz, znana jako Włosowero, to popularna influencerka, która zdobyła uznanie dzięki swoim treściom związanym z pielęgnacją włosów. Swoją przygodę z blogowaniem rozpoczęła, dzieląc się osobistymi doświadczeniami i poradami dotyczącymi pielęgnacji włosów, co szybko przyciągnęło dużą liczbę obserwujących. Włosowero zyskała popularność dzięki autentycznemu podejściu oraz fachowej wiedzy, którą regularnie udostępnia na swoich kanałach w mediach społecznościowych. Jej pasja do skutecznych i popartych naukowo metod pielęgnacji włosów inspiruje wiele osób do dbania o siebie i podejmowania świadomych wyborów.

@wlosowero ❗️Ten sposób aplikacji odżywki zmienił moje życie❗️ A właściwie to kondycję moich włosów ? A mowa oczywiście o… wczesywaniu!  Dzięki tej praktyce m.in.: ✅ Dokładnie rozprowadzisz dany kosmetyk po każdym włosku, ✅ Unikniesz „kumulacji” produktu w jednym miejscu, co mogłoby poskutkować przeciążeniem włosów,  ✅ Uzyskasz lepsze wygładzenie,  ✅ Składniki z danego produktu zostaną lepiej wtłoczone we włosy, ✅ Wpłyniesz pozytywnie na wydajność produktu (zużyjesz go mniej), ✅ Zapobiegniesz nadmiernemu plątaniu się włosów po ich umyciu, ✅ Ułatwisz rozczesywanie włosów na późniejszych etapach pielęgnacji, Praktykujesz wczesywanie? ? Jeśli interesujesz się świadomą pielęgnacją i chcesz zadbać o swoje włosy to koniecznie zaobserwuj mój profil @wlosowero ? #prostewlosy #wczesywanie #wygładzaniewłosów #włosing #szczotkadowlosow #swiadomapielegnacja #dlugiewlosy ♬ Nasty - Tinashe

Marka Sessio ogłosiła właśnie współpracę z Weroniką. Nie wiadomo jeszcze, na czym będzie konkretnie polegała rola ambasadorki, ale biorąc pod uwagę trendy rynkowe będą to zapewne działania marketingowe w rodzaju bycia twarzą kolekcji kosmetyków, promowania nowych produktów i regularnego pojawiania się na eventach marki.

Oferta Sessio obejmuje szeroką gamę produktów, w tym szampony, odżywki, maski, olejki oraz specjalistyczne preparaty do stylizacji i regeneracji włosów. Marka kładzie duży nacisk na wykorzystanie naturalnych składników, takich jak olejki roślinne, ekstrakty z ziół i witaminy, które mają na celu poprawę kondycji włosów i skóry głowy. Produkty Sessio są stworzone z myślą o różnych potrzebach klientów, oferując rozwiązania dla włosów suchych, zniszczonych, przetłuszczających się, a także farbowanych.

Czytaj także: Katarzyna Kostrzyńska, Chantal: Mieliśmy bardzo dużo rozmów biznesowych, pojawili się kupcy z Ameryki [Cosmoprof Bolonia 2024]

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
03. lipiec 2024 05:34