StoryEditor
Drogerie
15.09.2022 00:00

Drogerie DM rozpoczęły pierwszą kampanię w Polsce. Przekonują w niej, że każda kobieta jest piękna

Drogerie DM ruszyły z kampanią poświęconą pięknu w każdej postaci. W akcji Świat Kobiet, zaplanowanej na dwa miesiące, będą podpowiadać jak podkreślać indywidualne, wewnętrzne piękno.

W drogeriach DM trwa kampania Świat Kobiet.

– Przez dwa miesiące będziemy się bawić makijażem i rozpieszczać naszych klientów i klientki pielęgnacją. Podczas naszej kampanii chcemy pomóc podkreślić indywidualne, wewnętrzne piękno. Wierzymy, że przyłączy się do nas wiele osób, nie tylko kobiet i że dzięki temu zrobimy dla siebie wzajemnie coś naprawdę dobrego – napisała sieć w mediach społecznościowych.

W aplikacji Mój DM drogeria przygotowała kupony rabatowe na zakupy kosmetyczne, a po połączeniu konta Mój DM z kontem Payback, każdy klient znajdzie w aplikacji kupony Payback.

– Różnorodność to coś, co w DM cenimy najbardziej – można przeczytać we wpisie drogerii dotyczącym akcji.

Akcja Świat Kobiet jest pierwszą kampanią DM w Polsce.

Czytaj też: Sieć DM została uznana za najlepszą drogerię w Niemczech

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Marketing i media
28.01.2025 12:29
Rossmann startuje z programem edukacyjnym dla najmłodszych
W ramach spotkań z Czyściochem w przedszkolach i szkołach przewidziano wiele atrakcjimat.prasowe

Czyściochowa Akademia to bezpłatny program edukacyjny, skierowany do żłobków, przedszkoli oraz klas I-III szkół podstawowych. Za pośrednictwem zwierzaków-Czyściochów będzie wspomagać kształtowanie dobrych nawyków higienicznych u dzieci.

W ramach akcji Rossmann zapowiada wizyty Czyściocha w 15 klasach i 15 grupach przedszkolnych. Klasy lub grupy przedszkolne, chętne do udziału w konkursie, będą zgłaszane przez nauczycieli.  

Celem konkursu jest nauka higieny poprzez zabawę.

W ramach spotkań z Czyściochem w przedszkolach i szkołach przewidziane są m.in. “eksperymenty pełne higieny”, warsztaty, taniec, warsztaty z robienia w szkole breloczków z Czyściochami, zabawa z sensokartonami w przedszkolu, a także upominki dla uczestników.   

Po zabawie z wygraną klasą lub grupą, Czyścioch może odwiedzić pozostałe dzieci z placówki, które nie brały udziału w konkursie, przywitać się z nimi i przybić piątkę! – zapowiada Rossmann.

Zgłoszenia do konkursu trwają  do 16 lutego 2025, chętni (za pośrednictwem nauczyciela) mogą zgłaszać się tutaj

Czytaj też: Kampanie Rossmanna z prestiżowymi nagrodami w 2024 roku

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Drogerie
28.01.2025 09:32
Edyta Kresińska żegna się z Drogeriami Jawa po 7 latach
Edyta Kresińska po 11 latach żegna się z Drogeriami Jawafot. materiały prasowe Drogerie Jawa

Edyta Kresińska, pełniąca funkcję doradcy zarządu ds. marketingu w polskiej sieci detalicznej Drogerie Jawa, poinformowała we wtorek o dużej zmianie w swojej karierze zawodowej.

“Dzień dobry! w ten pogodny, wtorkowy poranek uznałam, że to już czas! poinformować Państwa oficjalnie z tego fotela:), iż z dniem 31 stycznia 2025 nasze drogi zawodowe rozchodzą się z poziomu Drogerie Jawa” – napisała Edyta Kresińska na LinkedIn, dziękując wszystkim za “piękną, wspólną zawodową podróż przy projektach dla Drogerie Jawa i Komplex Torus”.

Jak dodała Edyta Kresińska, był to “doskonały czas, sprzyjający do wspólnego rozwoju, nabywania doświadczeń i obserwacji, jak rynek kosmetyczny w Polsce się zmienia i staje się coraz bardziej interesującym”.

W swoim wpisie Edyta Kresińska podziękowała osobom, z którymi przez ten czas współpracowała, m.in. producentom, dziennikarzom i zespołowi pracowników za codzienne zaangażowanie w procesy biznesu oraz za “częste rozmowy i wspólne działania”. 

“To dla mnie wyjątkowy i piękny czas spotkań z Wami w Drogerie Jawa podczas Forum Branży Kosmetycznej oraz jako Juror Pereł Rynku Kosmetycznego, organizowanych przez Wiadomości Kosmetyczne” – dodała Edyta Kresińska, która przez wiele lat współpracowała z naszą redakcją, komentując i analizując na naszych łamach kluczowe wydarzenia i trendy marketingowe na rynku kosmetycznym. 

“Chcę do Was powiedzieć do zobaczenia! już w innym czasie i innych okolicznościach. Osobiście i w mediach. Ściskam Was i życzę powodzenia! Sobie i Wam!” – zakończyła Edyta Kresińska. 

Czytaj też: Edyta Kresińska, Drogerie Jawa: Wśród konsumentek kupujących kosmetyki do makijażu widzimy dwa przeciwstawne trendy

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
29. styczeń 2025 01:09