StoryEditor
Producenci
26.01.2023 00:00

Drogerie DM kolejny raz zapraszają klientów do udziału w akcji kasjerskiej. Tym razem wesprą bezdomne zwierzęta

Akcje kasjerskie są częścią działań drogerii dm mających na celu aktywne uczestnictwo w lokalnej społeczności i wspieranie wybranych inicjatyw społecznych w najbliższym sąsiedztwie / fot. materiały prasowe
Pierwsza akcja kasjerska drogerii DM w nowym roku odbędzie się we Wrocławiu w najbliższą sobotę 28 stycznia. Sklep zlokalizowany w Centrum Handlowym Marino dzięki zakupom zrobionym w tym dniu przez klientów wesprze Schronisko dla Bezdomnych Zwierząt we Wrocławiu.

Akcje kasjerskie drogerii DM to koncept wywodzący się z niemieckiej centrali sieci. Praktykowany jest przez DM od początku pojawienia się w Polsce.

– Jego idea polega na budowaniu poczucia wspólnoty i zaangażowania pomiędzy wszystkimi stronami – kupującymi, darczyńcą i beneficjentem. Zależy nam na tym, by budować poczucie jedności i odpowiedzialności. Wierzymy, że dzięki temu stajemy się częścią lokalnej społeczności i budujemy trwałe więzi z klientami także poza doświadczeniami zakupowymi – mówi Marek Mączka, kierownik regionalny DM.

Wrocławska akcja kasjerska będzie pierwszą w tym roku w Polsce. Organizowana jest wspólnie z Towarzystwem Opieki nad zwierzętami w Polsce Schronisko dla Bezdomnych Zwierząt we Wrocławiu. Aleksandra Cukier, rzeczniczka prasowa organizacji w sobotę 28 stycznia w godzinach 10.00-11.00 zasiądzie przy kasie i będzie obsługiwała klientów drogerii. Dzięki zakupom zrobionym w tym czasie przez konsumentów zbierze środki, które zostaną przeznaczone na opiekę nad zwierzętami.

Drogeria w Centrum Handlowym Marino jest drugim sklepem sieci w tym mieście. Otwarta została 6 grudnia ubiegłego roku.

Czytaj też: Sieć DM otwiera dwie nowe drogerie – w Myślenicach i już drugą we Wrocławiu   

Pierwsza w Polsce  akcja kasjerska sieci DM też odbyła się we Wrocławiu, tyle że w drogerii zlokalizowanej w Parku Handlowym Galaktyka. 6 sierpnia 2022 r. za kasami zasiedli wtedy wolontariusze z Fundacji im. św. Jadwigi.

Czytaj też: Kasy w drogeriach DM przejęte przez wolontariuszy 

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
28.01.2025 15:00
Annie Young-Scrivner rezygnuje z funkcji CEO Wella, Glenn K. Murphy przejmuje stery
Annie Young-Scrivner Linkedin

Annie Young-Scrivner, dotychczasowa dyrektorka generalna (CEO) oraz członkini zarządu Wella Company, złożyła rezygnację ze stanowiska. Decyzja została podjęta ze względów rodzinnych. Zarząd spółki powierzył tymczasowe kierowanie firmą dotychczasowemu przewodniczącemu rady nadzorczej, Glennowi K. Murphy’emu, który obejmie funkcję Executive Chair.

Wella Company, działająca jako niezależna firma od czterech lat, posiada w swoim portfolio znane marki z branży profesjonalnej i detalicznej pielęgnacji włosów, paznokci oraz technologii beauty. Glenn K. Murphy, pełniący rolę przewodniczącego rady nadzorczej od dwóch lat, wnosi do firmy wieloletnie doświadczenie w zarządzaniu na najwyższym szczeblu. W przeszłości kierował takimi gigantami, jak Gap Inc., Lululemon Athletica czy Shoppers Drug Mart.

„To kluczowy moment w rozwoju Wella Company” – podkreślił Murphy. Dodał, że dotychczasowa praca Annie Young-Scrivner stworzyła solidne podstawy pod przyszły wzrost firmy. W ciągu jej czteroletniej kadencji spółka dynamicznie się rozwijała, budując swoją pozycję w globalnej branży beauty. Nowy lider zapowiada dalsze przyspieszenie wzrostu i realizację zarówno krótkoterminowych, jak i długoterminowych celów.

Wcześniej, w listopadzie 2024 roku, marka OPI, należąca do Wella Company, nawiązała współpracę z Universal Pictures przy okazji premiery filmu “Wicked”. W ramach tej kooperacji wprowadzono na rynek limitowaną kolekcję lakierów do paznokci inspirowaną filmem. Wella Company kontynuuje również rozwój w Polsce. We wrześniu 2021 roku firma ogłosiła otwarcie w Łodzi Centrum Usług Wspólnych, planując zatrudnienie 200 osób w działach finansów i IT. 

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
28.01.2025 13:00
Rewolucja w accessibility: Henkel wprowadza technooznaczenia dla osób niewidomych i słabowidzących
Henkel

Henkel we współpracy z NaviLens wprowadza przełomowe rozwiązanie na opakowaniach swoich detergentów. Innowacyjna technologia ma pomóc osobom niewidomym i słabowidzącym w codziennych obowiązkach, takich jak pranie czy zakupy, jednocześnie eliminując bariery wizualne i językowe.

Codzienne czynności, takie jak czytanie drobnego druku na butelkach detergentów czy rozpoznawanie linii napełnienia na plastikowych nakrętkach, bywają trudne dla osób z ograniczoną zdolnością widzenia. W USA żyje aż 7 milionów osób z tego rodzaju niepełnosprawnościami, które codziennie stają przed podobnymi wyzwaniami. Odpowiadając na te potrzeby, marka All Free Clear, należąca do Henkel, jako pierwsza wprowadziła technologię NaviLens na opakowaniach swoich produktów, w tym detergentów Mighty Pacs.

NaviLens to system opracowany z myślą o osobach niewidomych i słabowidzących. W przeciwieństwie do tradycyjnych kodów QR, które wymagają precyzyjnego skanowania z bliska, kody NaviLens są wykrywane przez kamerę smartfona z dużej odległości i w ułamku sekundy, bez potrzeby ustawiania telefonu pod odpowiednim kątem. Technologia ta została pierwotnie wdrożona w przestrzeniach publicznych, takich jak stacje metra w Barcelonie czy Nowym Jorku, a następnie znalazła zastosowanie na opakowaniach produktów.

Nowe opakowania detergentów All Free Clear zawierają kody NaviLens, które po zeskanowaniu dostarczają użytkownikom szczegółowych informacji na temat produktu, takich jak jego nazwa, instrukcje użytkowania czy lokalizacja w sklepie. Dzięki temu osoby niewidome zyskują większą niezależność i pewność siebie w codziennych obowiązkach, takich jak pranie czy zakupy. Co więcej, precyzyjnie odmierzone kapsułki Mighty Pacs eliminują potrzebę korzystania z miarki, co dodatkowo ułatwia korzystanie z produktu.

Technologia NaviLens nie tylko wspiera osoby z niepełnosprawnością wzroku, ale również eliminuje bariery językowe. Aplikacja dostarcza informacji w różnych językach, co czyni ją użyteczną także dla osób z trudnościami w rozumieniu tekstów w obcym języku. Jak podkreśla Julia Galotto, wiceprezeska marketingu Henkel, wprowadzenie NaviLens to krok ku większej inkluzywności i dostępności, które mogą zmienić życie milionów ludzi na lepsze.

Czytaj także:

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
29. styczeń 2025 01:17