StoryEditor
Drogerie
28.11.2022 00:00

Drogeria DM w Krakowie – niebawem otwarcie

Siódma drogeria DM w Polsce zostanie otwarta w środę 30 listopada w krakowskim CH Atut. Choć sieć chwali się zawsze obowiązującymi korzystnymi cenami, to z okazji otwarcia zaplanowała 15 proc. rabatu powitalnego na wszystkie zakupy. Atrakcją ma być także żel pod prysznic marki własnej Balea z limitowanej edycji przygotowanej specjalnie dla Polski.

Drogeria DM w Krakowie zostanie otwarta w środę, 30 listopada o godzinie 9.00 w CH Atut przy ul. Karola Bunscha 19.

– Kraków to siódme miasto, w którym otworzymy naszą drogerię. Wiemy, że mieszkańcy Krakowa czekają na nas z niecierpliwością, bo od początku obecności DM w Polsce dostawaliśmy szereg próśb o otwarcie sklepu właśnie w tej lokalizacji – komentuje Michał Grabe, kierownik regionalny dm-drogerie markt.

Sklepy DM są w Polsce obecne od kwietnia bieżącego roku. Aktualnie siec ma siedem drogerii – we Wrocławiu, Jeleniej Górze, Lubaniu, Lesznie, Wodzisławiu Śląskim, Żorach i Krakowie.

W asortymencie DM znajdują się produkty do pielęgnacji twarzy i ciała, artykuły zdrowotne i higieniczne oraz perfumy. Klienci mogą także kupić żywność, artykuły gospodarstwa domowego i karmę dla zwierząt. Dużą popularnością cieszą się produkty marek własnych. Najlepiej sprzedającą się spośród nich jest Balea oraz Alverde.

W krakowskiej drogerii, tak jak i w pozostałych sklepach do dyspozycji klientów zostanie oddany bezpłatny dozownik z wodą, terminal foto z usługą natychmiastowego wydruku zdjęć i naklejek. Rodzice będą mogli skorzystać z przewijaka z zapasem pieluch marki własnej babylove. Na najmłodszych będzie czekał bujany konika w strefie dla dzieci oraz małe wózki zakupowe.

Tym, co wyróżnia dm na polskim rynku gwarancja trwałej, zawsze korzystnej ceny, bez czekania na promocje. Oznacza to, że ceny produktów nie zostaną podwyższone przez minimum 4 miesiące od daty ostatniej podwyżki, widocznej przy każdym produkcie. Ten koncept jest znakiem rozpoznawczym detalisty także w pozostałych krajach. Dzięki niemu drogerie dm chcą zapewnić klientom zakupy bez konieczności pogoni za promocjami i bez  ryzyka przeoczenia najlepszych okazji.

Wyjątkowo z okazji otwarcia krakowska drogeria DM zaoferuje jednak dodatkowy 15 proc. rabat powitalny, który obowiązywać będzie do 11 grudnia oraz specjalną, polską edycję kremowego żelu pod prysznic Balea.

Powierzchnia sali sprzedaży drogerii DM w Krakowie to 400 m kw. Sklep otwarty będzie od poniedziałku do soboty w godzinach od 9.00 do 21.00 i w niedziele handlowe w godzinach 9.00-20.00. Na potrzeby nowo otwartej lokalizacji sieć zatrudniła siedmiu pracowników.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Ciało
27.03.2025 10:00
Marka handy lab. z wyjątkową akcją specjalną w Drogeriach Rossmann
Firma obchodziła niedawno swoje 3. urodzinyhandy lab.

W drogeriach Rossmann od 22 marca do 4 kwietnia w ramach kampanii „In Out” dostępne będą cztery nowe produkty do pielęgnacji dłoni z linii Paczuli Mood oraz White Tea marki handy lab.

Szczególną uwagę przyciągają maski w rękawicach, których opakowania zostały zaprojektowane przez studentów Uniwersytetu SWPS – to efekt kreatywnej współpracy, łączącej świat kosmetyki z młodą sztuką i designem. 

To nie tylko kolejny krok w rozwoju marki handy lab., ale również realne wsparcie dla młodych talentów i promocja świeżego spojrzenia na produkt.

Ofertę produktów pielęgnacyjnych handy lab., dostępnych w ramach promocji w drogeriach Rossmann, można zobaczyć tutaj

 

 

 

 

 

 

 

 

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Drogerie
27.03.2025 09:40
Hebe podsumowuje 2024 rok z imponującymi wynikami i planami ekspansji
Hebe

W 2025 roku Hebe planuje utrzymać tempo rozwoju, zapowiadając otwarcie około 30 nowych sklepów w Polsce. Firma podkreśla, że kanał online nadal będzie jednym z głównych filarów wzrostu, zarówno na rynku krajowym, jak i międzynarodowym. Połączenie inwestycji w e-commerce oraz rozwój sieci fizycznej ma pozwolić Hebe na dalsze umacnianie pozycji w segmencie kosmetyczno-drogeryjnym.

Sieć drogerii Hebe zakończyła 2024 rok z wyraźnym wzrostem sprzedaży i ambitnymi planami na przyszłość. Firma odnotowała wzrost sprzedaży o 18,1 proc. w walucie lokalnej, a sprzedaż porównywalna (LFL) zwiększyła się o 8,5 proc. W przeliczeniu na euro obroty osiągnęły 583 mln euro, co oznacza wzrost o 24,3 proc. względem 2023 roku. Istotnym elementem strategii firmy pozostaje e-commerce — sprzedaż online stanowiła około 20 proc. całkowitych przychodów w 2024 roku.

Dobre wyniki sprzedażowe przełożyły się również na wzrost rentowności operacyjnej. EBITDA Hebe zwiększyła się o 39,4 proc. w ujęciu eurowym, a w walucie lokalnej wzrost wyniósł 32,4 proc. Marża EBITDA wzrosła do poziomu 10,2 proc., w porównaniu do 9,1 proc. w 2023 roku, co wskazuje na skuteczne zarządzanie marżami i kosztami operacyjnymi.

Rok 2024 był także okresem dynamicznego rozwoju sieci stacjonarnej Hebe. W Polsce otwarto 36 nowych sklepów, z czego 33 to wzrost netto po uwzględnieniu zamknięć. Ekspansja objęła także rynki zagraniczne — uruchomiono 2 nowe placówki na Słowacji oraz 1 w Czechach, co potwierdza umiędzynarodowienie strategii marki.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
02. kwiecień 2025 07:38