Druni to hiszpańska sieć perfumerii specjalizująca się w sprzedaży perfum, kosmetyków, makijażu i produktów do higieny osobistej. Narodziła się w Carlet (Walencja) w 1987 roku, a obecnie posiada ponad 300 sklepów i ponad 2000 profesjonalistów w całej Hiszpanii. Druni uruchomiła swój sklep internetowy w 2015 roku i obecnie zajmuje pozycję jednego z wiodących na rynku e-commerce w swoim sektorze.
- Posiadamy bogaty katalog najbardziej innowacyjnych produktów i najlepszych marek na rynku. Naszym celem jest jak najlepsze doradzanie naszym klientom w zakresie dbałości o swój wizerunek oraz jak najlepsze doświadczenia zakupowe dzięki profesjonalizmowi naszego wyszkolonego personelu - czytamy na stronie perfumerii.
Na swoim profilu LinkedIn Druni pisze o tym, że rok 2020 kończy otwarciem sklepu flagowego w Madrycie.
"18 grudnia rozpoczęliśmy nową przygodę w sercu dzielnicy Salamanca, z ponad 600 mkw. przeznaczonymi na troskę o siebie i urodę. Osiągnęliśmy przestrzeń, w której można zatracić się, aby odnaleźć siebie, z zróżnicowanymi obszarami, aby móc cieszyć się różnymi obszarami urody, takimi jak przestrzeń ekskluzywnych marek, przestrzeń ekologiczna, profesjonalna strefa fryzjerska, nie zapominając o przestrzeń parafarmacji czy niesamowitym tunelu dedykowanym najmodniejszym kosmetykom" - napisała hiszpańska sieć.