Siec Dealz, będąca częścią Pepco Group, jest obecna w Polsce od blisko 5 lat. Obecnie ma 170 sklepów w całym kraju i planuje podwojenie tej liczby do końca 2023 roku. W przyszłym roku zamierza też otwarcie w Polsce centrum dystrybucyjnego, które pomoże w realizacji planów rozwojowych.
Dealz skupia się na sprzedaży produktów sektora FMCG w tym kategorii spożywczych oraz drogeryjnych. Pozostała cześć oferty to produkty przemysłowe: m.in. artykuły dekoracyjne, wyposażenia domu czy zabawki
Zobacz też: Kosmetyki w Dealz – „Wielkie marki, mini ceny” [FOTOREPORTAŻ]
– Dotychczasowy rozwój w Polsce pozwolił wypracować model sklepu jeszcze bardziej dopasowanego do rodzimego rynku i oczekiwań polskich klientów, ale na tym nie koniec. Będziemy inwestować w rozwój sieci, by zrealizować ambitny plan otwarć ponad 1 tys. sklepów Dealz w Polsce i Europie Środkowo-Wschodniej – komentuje Marcin Langowski CEO w Dealz Poland.
W ciągu najbliższych miesięcy sieć ma w planach wprowadzenie w Polsce programu modernizacji obejmującego optymalizację asortymentu i przestrzeni sklepowej oraz wprowadzenie nowych rozwiązań technologicznych. Ciągłej optymalizacji poddawany jest również łańcuch dostaw, a jednym z kluczowych elementów rozwoju w tym obszarze, będzie otwarcie nowego magazynu w centralnej Polsce już na początku przyszłego roku.
Przyspieszony plan ekspansji możliwy jest dzięki pozycji całej grupy Pepco, której celem strategicznym jest rozwój dwóch formatów w Europie Środkowo-Wschodniej: Pepco oraz Dealz. Grupa ma obecnie około 3,9 tys. sklepów zlokalizowanych w 19 krajach, w tym Wielkiej Brytanii, Irlandii, Hiszpanii oraz regionie Europy Środkowo-wschodniej i zatrudnia ok 41 tys. osób
Pierwszy sklep Dealz w Polsce został otwarty w lutym 2018 roku w Swarzędzu, a obecnie w Polsce działa już 170 placówek oferujących ponad 3 tys. produktów znanych marek. Obecnie sieć zatrudnia blisko 2 tys. pracowników w sklepach i centrali w Polsce.