
W skład kolekcji wchodzą: puder prasowany Clean, puder prasowany Clean Matte, puder prasowany Clean Sensitive oraz puder prasowany Clean Fresh. Nowy projekt nie ma wpływu na ilość produktu w każdym SKU, w zależności od marki.
Stefano Curti, dyrektor ds. marek w Coty, powiedział: - Dzisiaj, gdy CoverGirl obchodzi swoje 60. urodziny, budujemy na tym dziedzictwie i wiedzy, robiąc kolejny krok w naszej podróży w kierunku bardziej zrównoważonego i czystego piękna.
- Cieszę się, że ta inicjatywa oznacza coroczną eliminację części plastiku poprzez zapewnienie, że nasze czyste pudry prasowane mają teraz o 35 proc. mniej plastiku w pudrze – to namacalny przykład zaangażowania firmy Coty w bardziej zrównoważone opakowania dzięki naszej inicjatywie Beauty That Lasts. Jako marka, CoverGirl nadal identyfikuje obszary, w których możemy zmniejszyć nasz wpływ na środowisko - dodał.