StoryEditor
Producenci
05.05.2023 00:00

Coty odnawia umowę licencyjną na zapachy Davidoff

Rozszerzone partnerstwo między Coty a Davidoff przewiduje rozwój portfolio oraz ekspansję geograficzną marki na świecie / fot. shutterstock
Coty ogłosiło odnowienie umowy licencyjnej z firmą Davidoff, przedłużając wieloletnie partnerstwo na ponad dwadzieścia lat.

Odnowienie przez Coty licencji na zapachy Davidoff toruje drogę do aktualizacji wiodącego zapachu marki – Davidoff Cool Water, a także do tworzenia całkiem nowych propozycji. Strategia marki będzie obejmować ofertę premium, w ramach której rozwijane będzie portfolio. Rozszerzone partnerstwo zapewnia też możliwość dalszej ekspansji geograficznej, umacniając pozycję brandu na świecie.

– Cieszymy się, że możemy odnowić naszą wieloletnią współpracę z firmą Davidoff. Jest to związek, który rozpoczął się w latach 80. i zaowocował jednymi z najbardziej kultowych zapachów w branży – od Zino Davidoff po Davidoff Cool Water. Przedłużenie naszej umowy oznacza pogłębienie partnerstwa i kładzie podwaliny pod innowacje, które napędzają kolejną fazę wzrostu – powiedziała Sue Y. Nabi, dyrektor generalny Coty.  

Dodała też, że umowa przedłużająca współpracę pokazuje, że Coty jest idealnym partnerem dla domów mody, marek i znanych osobistości, które chcą tworzyć portfolio produktów kosmetycznych na licencji.

– Z niecierpliwością czekamy na kontynuację naszej bliskiej współpracy z zespołem Coty, aby jeszcze bardziej odmłodzić linię zapachową Davidoff Cool Water, jednocześnie pracując nad innowacjami w duchu wzajemnego zaufania i w oparciu o wspólne wartości – skomentował Adrian Meili, dyrektor generalny Davidoff.

Przy okazji wskazał, że takim przykładem odmładzania kultowego zapachu przy jednoczesnym utrzymaniu esencji wczesnych dni linii jest niedawna premiera Davidoff Cool Water Reborn.

Po długoterminowym przedłużeniu licencji Davidoff, średni pozostały okres obowiązywania siedmiu największych licencji Coty – które stanowią około 90 proc. prestiżowej działalności firmy w zakresie perfum – wynosi obecnie około 11 lat.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
21.11.2024 15:01
Coty zwiększa pulę wykupu obligacji
Coty zwiększyło maksymalny limit wykupu o 50 milionów dolarów w stosunku do wcześniej zapowiedzianej kwoty 250 milionów dolarów.Shutterstock

Coty ogłosiło wstępne wyniki swojej oferty wykupu obligacji, zwiększając maksymalną kwotę do 300 milionów dolarów. Firma przeprowadza wykup obligacji Senior Secured Notes oprocentowanych na 5000 proc. z terminem wykupu w 2026 roku, a zgłoszone kwoty już przekroczyły ustalony limit.

Coty ogłosiło wstępne wyniki oferty wykupu obligacji na łączną kwotę 300 milionów dolarów. Firma zwiększyła maksymalny limit wykupu o 50 milionów dolarów w stosunku do wcześniej zapowiedzianej kwoty 250 milionów dolarów. Oferta obejmuje obligacje Senior Secured Notes oprocentowane na poziomie 5000 proc., z terminem wykupu w 2026 roku. Inwestorzy, którzy chcą szczegółowych informacji, są odsyłani do dokumentu Offer to Purchase z dnia 6 listopada 2024 roku, który reguluje warunki transakcji.

Do 20 listopada 2024 roku, do godziny 17:00 czasu nowojorskiego, posiadacze obligacji zgłosili do wykupu kwotę przekraczającą ustalony limit 300 milionów dolarów. Oznacza to, że Coty będzie przyjmować zgłoszenia na zasadzie proporcjonalnej alokacji, zgodnie z zasadami określonymi w dokumentacji. Prawa do wycofania zgłoszeń wygasły w dniu określonym jako Early Tender Date. Firma zapowiedziała, że ostateczny termin składania zgłoszeń pozostaje bez zmian – upływa on 6 grudnia 2024 roku.

Coty postanowiło nie korzystać z możliwości wcześniejszej realizacji płatności, co oznacza, że płatności za zaakceptowane obligacje zostaną dokonane po dacie zakończenia oferty, obecnie planowanej na 10 grudnia 2024 roku. Firma sfinansuje wykup obligacji z dostępnych środków pieniężnych oraz innych źródeł płynności. Wszystkie zaakceptowane zgłoszenia otrzymają także należne odsetki naliczone do dnia realizacji transakcji, co dodatkowo podkreśla dbałość Coty o przejrzystość i zgodność z zobowiązaniami wobec inwestorów.

Czytaj także: Coty obniża prognozy zysków rocznych z powodu spadku popytu na kosmetyki

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
20.11.2024 10:31
Kolejny sklep pod szyldem Stara Mydlarnia otwarty
Stara Mydlarnia w Sadyba Best Mall w Warszawiefot. wiadomoscikosmetyczne.pl

Stara Mydlarnia ma nowy firmowy sklep w Białych Błotach. Marka produkująca naturalne kosmetyki sprzedaje je obecnie w blisko 30 stacjonarnych placówkach. Rozwija się głównie poprzez franczyzę.

Stara Mydlarnia jest polską rodzinną firmą produkującą naturalne kosmetyki do pielęgnacji ciała, twarzy i włosów oraz produkty do aromaterapii. Dysponuje własną produkcją (ponad 3 tys. mkw. na hale produkcyjne) i własnym laboratorium. Firma powstała w 2001 r., jej założycielką jest Sylwia Brzuska. Pierwszy sklep otworzyła na bydgoskiej starówce.

image
Syliwa Brzuska, założycielka firmy Stara Mydlarnia

Obecnie pod szyldem Stara Mydlarnia działa 26 sklepów. Najnowszy został właśnie otwarty w miejscowości Białe Błota, przy ul. Szubińskiej 35. Firma rozwija się głównie poprzez franczyzę oferując w tym systemie swój koncept biznesowy prywatnym przedsiębiorcom

Kosmetyki Stara Mydlarnia są także dostępne w sieciach perfumeryjnych i drogeriach oraz w e-commerce. Firma rozwija eksport i sprzedaje swoje produkty do kilkudziesięciu krajów na terenie Europy i świata, m.in. Australii, Belgii, Czech, Islandii, Japonii, Kuwejtu, Litwy, Łotwy, Norwegii, Rumunii, USA, Wielkiej Brytanii, Węgrzech, Włoch.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
22. listopad 2024 07:45