StoryEditor

Colgate-Palmolive i NASA podpisują umowę Space Act

Firma Colgate-Palmolive podpisała umowę Space Act Agreement (SAA) z Narodową Agencją Aeronautyki i Przestrzeni Kosmicznej (NASA) w celu zbadania innowacyjnych rozwiązań w celu poprawy zdrowia jamy ustnej, higieny osobistej i zdrowia skóry zarówno astronautów w kosmosie, jak i ludzi na całym świecie. Astronautka Cady Coleman ma służyć jako strategiczny doradca zespołu badawczo-rozwojowego Colgate, który uzyskuje dostęp do Międzynarodowej Stacji Kosmicznej w celu prowadzenia eksperymentów.

Firma Colgate-Palmolive i NASA będą współpracować w celu przetestowania technologii Colgate w kategoriach produktów do higieny jamy ustnej, zdrowia skóry i higieny osobistej. Badania te mogą pomóc w utrzymaniu lub poprawie zdrowia i dobrego samopoczucia przyszłych podróżników kosmicznych na niskiej orbicie, przed, w trakcie lub po długim czasie trwania misji. Umowa umożliwia również firmie Colgate wykorzystanie Międzynarodowej Stacji Kosmicznej (ISS) jako poligonu doświadczalnego, umożliwiając firmie odkrywanie nowych spostrzeżeń i przyspieszanie innowacji, które będą promować zdrowie i dobre samopoczucie.

SAA zwiastuje kolejny rozdział w „pozaplanetarnych” staraniach Colgate, które rozpoczęły się od przeprowadzenia dwóch oddzielnych badań w środowisku mikrograwitacji na pokładzie ISS. W 2021 r. firma rozpoczęła pierwszy w historii prywatny eksperyment dotyczący higieny jamy ustnej na ISS, aby zbadać, jak płytka nazębna rośnie w mikrograwitacji w celu opracowania bardziej skutecznych rozwiązań do pielęgnacji jamy ustnej na Ziemi. Na początku tego roku firma PCA Skin rozpoczęła pierwsze prywatne badanie zdrowia skóry w sektorze prywatnym na ISS, aby lepiej zrozumieć wpływ mikrograwitacji na geny związane ze skórą i ogólny stan zdrowia skóry. Naukowcy z Colgate analizują obecnie wyniki obu badań, aby określić, w jaki sposób mogą udoskonalić formuły przyszłych produktów i przynieść korzyści zarówno astronautom, jak i ludziom przebywającym na Ziemi.

Była astronautka, dr Cady Coleman, będzie współpracowała z Colgate jako doradca, pomagając w kierowaniu projektowaniem badań i oferując wgląd w realia podróży kosmicznych i życia w warunkach mikrograwitacji. Dr Coleman będzie spotykać się z zespołami badawczo-rozwojowymi Colgate przez cały rok, aby dzielić się spostrzeżeniami ekspertów i swoją wyjątkową perspektywą zarówno jako naukowca, jak i astronautki, która spędziła ponad 180 dni żyjąc i pracując w kosmosie.

Czytaj także: Colgate-Palmolive inwestuje w karmę dla zwierząt

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
InPost rozszerza usługę wysyłki przedmiotów na kolejne lotniska w Polsce
InPost
Grupa InPost rozszerza liczbę portów oferujących unikatową usługę wysyłki przedmiotów zakwestionowanych podczas kontroli bezpieczeństwa na lotnisku. Urządzenia InPost były dostępne na czterech lotniskach, a od lipca pasażerowie odlatujący z Modlina, Radomia i Zielonej Góry też mogą korzystać z wysyłki przedmiotów za pomocą maszyny Paczkomat InPost.

Urządzenia InPost, które umożliwiają wysyłkę przedmiotów zakwestionowanych podczas kontroli bezpieczeństwa, są teraz dostępne na kolejnych lotniskach w Polsce. Waldemar Brzoska z InPost informuje, że usługa ma na celu umożliwienie pasażerom wysyłki wartościowych przedmiotów, które nie mogą być przewożone w bagażu podręcznym. Rozwiązanie to jest już dostępne na lotniskach w Modlinie (Port Lotniczy Warszawa/Modlin), Radomiu (Port Lotniczy Warszawa-Radom im. Bohaterów Radomskiego Czerwca 1976 roku) i Zielonej Górze (Port lotniczy Zielona Góra-Babimost).

Przedmiot, który zostanie zatrzymany podczas kontroli bezpieczeństwa, należy umieścić w worku strunowym i odpowiednio oznakować. Następnie pasażer w specjalnie wyznaczonym miejscu będzie mógł zapakować go w karton o właściwym rozmiarze i umieścić w skrytce Paczkomatu. Przesyłkę nadaje się za pomocą aplikacji InPost Mobile. Paczkomat na lotnisku pozwala na wysyłkę krajową do innego urządzenia InPost lub kurierem na wybrany adres. Po umieszczeniu przesyłki w Paczkomacie, pasażer przechodzi kontrolę bezpieczeństwa. Na lotnisku w Modlinie wprowadzenie Paczkomatów pozwala uniknąć konieczności wykupywania usługi Fast Track, co ma przynieść dodatkowe korzyści w postaci oszczędności i wygody dla podróżnych.

Anna Dermont, rzeczniczka PPL, zaznacza, że podobne urządzenia na Lotnisku Chopina w Warszawie spotkały się z pozytywnym odbiorem. Rozszerzenie usługi na kolejne lotniska, takie jak Radom i Zielona Góra, ma na celu zapewnienie wygody pasażerom i ułatwienie podróży. Wprowadzenie Paczkomatów na większą liczbę lotnisk w Polsce ma podnieść standard obsługi podróżnych.

Czytaj także: Sunew Med wystartował z kampanią marketingową na lotnisku w Gdańsku

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Drogerie
26.06.2024 16:55
Sieć Super-Pharm wdrożyła kolejną wersję aplikacji mobilnej
Nowa wersja mobilnej aplikacji sprzedażowej Super-Pharmfot. LinkedIn Super-Pharm Poland
Sieć Super-Pharm zaproponowała użytkownikom kolejną odsłonę swojej aplikacji mobilnej z poprawionymi funkcjonalnościami w obszarach zgłaszanych przez użytkowników.

Super-Pharm – detaliczna sieć drogeryjno-perfumeryjno-apteczna udostępniła nową wersję swojej mobilnej aplikacji sprzedażowej. To odsłona 2.11, w której zostały dodane lub udoskonalone funkcjonalności.

Jakie zmiany w aplikacji Super-Pharm?

Jak informuje sieć, w nowej apce usprawniono i zmieniono niektóre funkcje.

Zmienione zostały wszystkie metod płatności na Adyen, w tym wprowadzone zostały natywne metody: Apple Pay i Google Pay

Cały proces płatności został usprawniony, dzięki czemu każda z dotychczasowych metod (blik, karta, przelew) działają lepiej. Znacząco wzrósł dzięki temu  procent udanych płatności ????

Powiększone zostały zdjęcia produktów. To postulat użytkowników  

Możliwe jest zaznaczanie i kopiowanie tekstu w apce, co ułatwia np. przeklejanie i tłumaczenie opisów, łatwiejsze wyszukiwanie nr zamówienia lub kuponu

Wyświetlanie kluczowych komunikatów błędu na ekranach stało się bardziej przyjazne i zrozumiałe  

Poprawiono funkcję sortowania wyników na listingu podczas używania filtrów oraz wprowadzono wiele innych, drobniejszych usprawnień.

Aplikacja i program lojalnościowy

Aplikacja Super-Pharm w poprzedniej wersji zadebiutowała 22 marca 2022 r. łącząc e-commerce z lojalnościowym programem Klub Super-Pharm (wówczas jeszcze nazywał się Klub LifeStyle) i płatnościami mobilnymi. 9 lutego 2024 r. w aplikacji zostało złożone milionowe zamówienie. Do ego czasu, od momentu jej uruchomienia, wirtualna karta została wyświetlona 2,2 mln razy, a kupony klubu były aktywowane 1,9 mln razy.

Za projekt aplikacji odpowiada Future Mind, firma technologiczno-doradcza oraz Exorigo-Upos, dostawca rozwiązań e-commerce. 

Czytaj także: Agnieszka Rokiel, Maciej Maćkowiak: W aplikacji Super-Pharm połączyliśmy sprzedaż z lojalnością

Z badania Santander Consumer Banku „Polaków Portfel Własny: trendy e-commerce 2023” wynika, że Polacy najczęściej korzystają z aplikacji e-sklepów, które oferują odzież lub obuwie oraz kosmetyki. Ponad połowa respondentów korzysta z aplikacji sklepów internetowych, aby sprawdzić dostępność konkretnego produktu (56 proc.)oraz poszukują  kodów rabatowych (52 proc.). 45 proc. w aplikacji śledzi swoje zamówienia.

Czytaj więcej: Santander Consumer Bank: Polacy chętnie korzystaja z aplikacji mobilnych. Kupuja w nich głównie odzież, obuwie i kosmetyki

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
22. lipiec 2024 13:30