StoryEditor

Co szykuje Rossmann? Sieć zapowiada wielkie zmiany!

Największa sieć drogeryjna Rossmann przygotowuje się do otwarcia wirtualnego sklepu, czy wprowadzi zmiany i rozszerzy ofertę sklepów stacjonarnych? Wkrótce mamy się tego dowiedzieć.  Wiadomo na pewno, że na półki trafi wiele kosmetyków naturalnych i wegańskich.  

Sieć Rossmann, prowadząca w Polsce blisko 1400 drogerii, na swoim profilu w mediach społecznościowych zapowiada wielkie zmiany. 
„Idzie nowe! I to bardzo szybkim krokiem! Dołącz do tego marszu i odważnie wejdź z nami do nowego wymiaru świata kosmetyków! Jesteś gotowa na takie zmiany?” – zwraca się Rossmann do swoich klientek komentując film reklamowy.

Zobacz tutaj

„Pracujemy nad tym byś miała dużo do odkrywania. Już wkrótce przekonasz się, co stoi za zmianami w Rossmannie” – to hasła towarzyszące obrazowi, na którym młoda dziewczyna odkrywa kolejne działy i kosmetyki przemieszczając się po sklepie.  

Na pytania internautów, czy będzie to wirtualny sklep, albo czy pojawi się więcej kosmetyków naturalnych, albo koreańskich – padają odpowiedzi „W odpowiednim czasie wszystkiego się dowiesz”.

Z naszych informacji wynika, że Rossmann planował zdecydowane powiększenie oferty kosmetyków naturalnych. Ma się także zmienić sposób ich ekspozycji – będą specjalnie wyróżnione. O ekologii, składach kosmetyków i zapotrzebowaniu na produkty naturalne zarząd sieci Rossmann rozmawiał z producentami w styczniu br. podczas konferencji pt. „Czujesz klimat?”. Do udziału w niej Rossmann zaprosił przedstawicieli Drogerii Natura, producentów z branży kosmetyczno-chemicznej, a także Polski Związek Przemysłu Kosmetycznego. – Firmy kosmetyczne przedstawiły swoje dotychczasowe działania służące ochronie środowiska. Blanka Chmurzyńska-Brown, dyrektor generalna Polskiego Związku Przemysłu Kosmetycznego, zaprezentowała raport dotyczący plastiku przygotowany przez tę organizację. Uczestnicy konferencji dyskutowali także o tym, co jeszcze przedstawiciele branży – producenci, detaliści – mogą w tej dziedzinie zrobić – poinformowała nas wówczas Agata Nowakowska, rzecznik prasowy sieci Rossmanna w Polsce. 

Uczestniczący w spotkaniu producenci dodawali, że Rossmann zorganizował  konferencję po to, aby zaprezentować się jako firma przodująca w proekologicznych działaniach. –  Można powiedzieć, że podczas konferencji wskazano na trzy najważniejsze kierunki: ograniczanie wpływu zakładów produkcyjnych na środowisko, pozyskiwanie certyfikowanych surowców ze zrównoważonych źródeł, żeby nie odbywało się to kosztem środowiska, ludzi i zwierząt oraz wprowadzanie ekologicznych opakowań, w tym plastiku z recyklingu – mówił nam prezes jednej z firm kosmetycznych.

Dowiedzieliśmy się także, że w innym systemie mają być  także wprowadzane nowości producentów. Nie płynnie jak do tej pory, a dużym uderzeniem, dwa razy w roku – wiosną i jesienią. Nowości miałyby także być prezentowane markami i wydzielone na ekspozycjach. 
Od dawna Rossmann testuje też nowoczesne technologie i cyfrowe rozwiązania, które pozwolą mu się definiować jako drogeria przyszłości. 

Być może okres pandemii firma wykorzystuje na wprowadzenie planowanych zmian, zwłaszcza, że klienci narzekają, że na półkach w stacjonarnych sklepach sieci ciągle brakuje towaru.

Już w kwietniu w Rossmannie pojawiło się ponad 200 wegańskich nowości, w tym kosmetyki do makijażu, do pielęgnacji ciała, twarzy i włosów oraz wegańska żywność. Sieć przekierowywała jednak klientów na zakupy do internetu, również za pośrednictwem znanych blogerów. Np na  happyrabbitblog.pl – poświęconemu kosmetykom wegańskim i nietestowanym na zwierzętach – pojawiła się lista wszystkich wegańskich nowości wprowadzonych do oferty Rossmanna. Zostały one pogrupowane według marek i podlinkowane bezpośrednio do odpowiednich produktów na rossmann.pl  
 

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Drogerie
26.06.2024 16:55
Sieć Super-Pharm wdrożyła kolejną wersję aplikacji mobilnej
Nowa wersja mobilnej aplikacji sprzedażowej Super-Pharmfot. LinkedIn Super-Pharm Poland
Sieć Super-Pharm zaproponowała użytkownikom kolejną odsłonę swojej aplikacji mobilnej z poprawionymi funkcjonalnościami w obszarach zgłaszanych przez użytkowników.

Super-Pharm – detaliczna sieć drogeryjno-perfumeryjno-apteczna udostępniła nową wersję swojej mobilnej aplikacji sprzedażowej. To odsłona 2.11, w której zostały dodane lub udoskonalone funkcjonalności.

Jakie zmiany w aplikacji Super-Pharm?

Jak informuje sieć, w nowej apce usprawniono i zmieniono niektóre funkcje.

Zmienione zostały wszystkie metod płatności na Adyen, w tym wprowadzone zostały natywne metody: Apple Pay i Google Pay

Cały proces płatności został usprawniony, dzięki czemu każda z dotychczasowych metod (blik, karta, przelew) działają lepiej. Znacząco wzrósł dzięki temu  procent udanych płatności ????

Powiększone zostały zdjęcia produktów. To postulat użytkowników  

Możliwe jest zaznaczanie i kopiowanie tekstu w apce, co ułatwia np. przeklejanie i tłumaczenie opisów, łatwiejsze wyszukiwanie nr zamówienia lub kuponu

Wyświetlanie kluczowych komunikatów błędu na ekranach stało się bardziej przyjazne i zrozumiałe  

Poprawiono funkcję sortowania wyników na listingu podczas używania filtrów oraz wprowadzono wiele innych, drobniejszych usprawnień.

Aplikacja i program lojalnościowy

Aplikacja Super-Pharm w poprzedniej wersji zadebiutowała 22 marca 2022 r. łącząc e-commerce z lojalnościowym programem Klub Super-Pharm (wówczas jeszcze nazywał się Klub LifeStyle) i płatnościami mobilnymi. 9 lutego 2024 r. w aplikacji zostało złożone milionowe zamówienie. Do ego czasu, od momentu jej uruchomienia, wirtualna karta została wyświetlona 2,2 mln razy, a kupony klubu były aktywowane 1,9 mln razy.

Za projekt aplikacji odpowiada Future Mind, firma technologiczno-doradcza oraz Exorigo-Upos, dostawca rozwiązań e-commerce. 

Czytaj także: Agnieszka Rokiel, Maciej Maćkowiak: W aplikacji Super-Pharm połączyliśmy sprzedaż z lojalnością

Z badania Santander Consumer Banku „Polaków Portfel Własny: trendy e-commerce 2023” wynika, że Polacy najczęściej korzystają z aplikacji e-sklepów, które oferują odzież lub obuwie oraz kosmetyki. Ponad połowa respondentów korzysta z aplikacji sklepów internetowych, aby sprawdzić dostępność konkretnego produktu (56 proc.)oraz poszukują  kodów rabatowych (52 proc.). 45 proc. w aplikacji śledzi swoje zamówienia.

Czytaj więcej: Santander Consumer Bank: Polacy chętnie korzystaja z aplikacji mobilnych. Kupuja w nich głównie odzież, obuwie i kosmetyki

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Drogerie
11.06.2024 07:55
Hebe wprowadza status klienta VIP w programie lojalnościowym My Hebe
Status my hebe Standard i status my hebe VIP, który uprawnia do uzyskania dodatkowych korzyści, zostaną wprowadzone do regulaminu programu lojalnościowego My Hebe 25 czerwca 2024 r.fot. wiadomoscikosmetyczne.pl
Sieć Hebe wprowadziła zmiany w swoim programie lojalnościowym ustanawiając status klienta VIP, który daje uczestnikowi dodatkowe przywileje i korzyści.

Sieć Hebe poinformowała o zmianach w swoim programie lojalnościowym My Hebe. Najważniejsze dotyczą ustanowienia statusu Standard i VIP. Ten drugi powoduje, że klient otrzymuje wiele dodatkowych korzyści.

Status My Hebe Standard klient otrzymuje po prawidłowej rejestracji do programu przez wypełnienie formularza. Status VIP może osiągnąć po spełnieniu dodatkowych warunków, czyli zebraniu 20 punktów (diamentów) na Karcie My Hebe w ciągu następujących po sobie 365 dni. Wartość jednego diamentu to 25 zł wydane w drogerii  stacjonarnej lub internetowej Hebe.

Za nadanie status VIP Hebe pobiera jednorazowo 20 punktów z karty uczestnika.  Status VIP przedłuża się automatycznie po 365 dniach. Uczestnik musi mieć wówczas na swoim koncie minimum 20 punktów. Nie są one już pobierane przez organizatora za przedłużenie statusu VIP.

Status my hebe VIP uprawnia do korzystania ze wszystkich korzyści związanych z uczestnictwem w programie lojalnościowym. Osoba posiadająca taki status otrzymuje:

  • bezpłatną dostawę produktów kupionych online w Hebe za minimum 15 zł;
  • rabat 10 proc. na wszystkie produkty „Hebe Professional”, czyli produkty marki własnej Hebe od ceny dostępnej dla uczestników programu lojalnościowego;
  • bon rabatowy urodzinowy na zakupy w Hebe w dniu rocznicy urodzin
  • możliwość wymiany diamentów (punktów) na kupony (wartość punktowa kuponu odpowiada liczbie diamentów (punktów), które można wymienić na dany kupon, sposób wymiany opisany jest odrębnie w § 9 regulaminu);
  • bierze udział w specjalnych promocjach i ofertach dedykowanych wyłącznie dla uczestników posiadających status my hebe VIP;
  • może korzystać z darmowych konsultacji z ekspertami dotyczącymi produktów oferowanych przez Hebe;
  • otrzymuje dostęp do porad i warsztatów online dotyczących kosmetyków, w tym nowości kosmetycznych.

Część z tych korzyści nie jest jednak dostępna w przypadku produktów, które pochodzą z oferty partnerów Hebe, czyli zewnętrznych firm sprzedających na hebe.pl w ramach marketplace.  

Zmiany w regulaminie programu My Hebe wejdą w życie 25 czerwca 2024 r.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
03. lipiec 2024 13:27