Nowa i ulepszona kolekcja będzie nadal dostarczać kupującym, niedrogie, dobrej jakości, wegańskie kosmetyki. Obejmuje 170 produktów kosmetycznych do twarzy, brwi, oczu i ust, od podkładów i sprayów do utrwalania po żele do laminowania brwi i rozświetlacze. Nowa kolekcja Seventeen posiada różnorodną gamę produktów dopasowanych do każdego typu skóry, a podkłady dostępne będą w 20 różnych odcieniach.
Każdy produkt kosztuje 5 GBP lub mniej, ponieważ Boots obiecuje kupującym „pełny makijaż za 10 GBP lub mniej”.
– Wierzymy, że piękno jest dla każdego, a niedrogie kosmetyki nie muszą oznaczać kompromisu w zakresie jakości. Dlatego jesteśmy tak podekscytowani, że możemy zaoferować świeży, nowy wygląd Seventenn naszym kochającym piękno klientom w Boots – powiedziała Jenna Whittingham-Ward, Head of Beauty - Boots Brands & Exclusives
Niespodziewany powrót tej kultowej marki następuje, gdy Boots kontynuuje poszerzanie swojego rosnącego portfolio marek kosmetycznych i pielęgnacyjnych.
Przeczytaj również: Właściciel aptek Boots zastanawia się nad ich sprzedażą