StoryEditor
E-commerce
01.07.2021 00:00

Azeta.pl i Inpost podejmują współpracę

Azeta.pl – drogeria internetowa, która w maju br. rozpoczęła działalność w Polsce - podpisała umowę z Inpost. Kontrakt obejmuje dostawę e-zakupów do Paczkomatów, do domu, zwroty oraz usługę wysyłki za pobraniem.

Azeta jest właścicielem drogerii internetowych na Litwie, Łotwie i w Estonii. Marka należy do międzynarodowej grupy kapitałowej Euroapotheca, która prowadzi sieć hurtowni i sklepów detalicznych w krajach bałtyckich, Europie Środkowej i Wschodniej. Azeta.pl jest już czwartym e-sklepem marki.

Obecnie Azeta.pl dostarcza e-zakupy już następnego dnia do domu lub do punktów odbioru. Oferuje również dostawę tego samego dnia na terenie Warszawy. Już wkrótce usługa ta będzie także dostępna w kolejnych miastach. Odbiór paczek z Paczkomatów będzie dla klientów drogerii  alternatywą dla tradycyjnych sposobów dostawy ich e-zakupów.  Zyskają możliwość  odbioru swoich przesyłek przez całą dobę i wszystkie dni w tygodniu na terenie całej Polski.

Koszt dostawy zakupów za pośrednictwem kuriera Inpost wyniesie 11,90 zł, a do Paczkomatu 8,90 zł. Przy zakupach powyżej 200 zł przesyłka jest bezpłatna.

W naszej opinii podpisany kontrakt z Inpost stanowi kolejny, niezbędny krok w kierunku najwyższej jakości obsługi klienta  - skomentowała  Mindaugas Raguotis, członek zarządu spółki Azeta.

 Azeta.pl to e-drogeria i sklep internetowy z suplementami diety. Marka należy do Grupy Azeta, która powstała w 2014 roku jako internetowy sklep z kosmetykami, artykułami dla zdrowia i urody. Azeta działa obecnie w Polsce, na Litwie, Łotwie i w Estonii i zatrudnia blisko 80 pracowników.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
E-commerce
09.04.2025 11:28
TikTok Shop wkracza do Francji, Niemiec i Włoch; Nivea w awangardzie
Canva

W poniedziałek TikTok oficjalnie uruchomił swoją platformę e-commerce TikTok Shop we Francji, Niemczech i Włoszech. Jest to kolejny krok w kierunku ekspansji europejskiej aplikacji, która działa w Wielkiej Brytanii od 2021 roku, a pod koniec 2023 roku weszła również na rynek amerykański. Pomimo rosnącej presji regulacyjnej w Stanach Zjednoczonych, TikTok rozwija swoją działalność handlową na Starym Kontynencie.

W Niemczech jednym z pierwszych partnerów TikTok Shop została marka kosmetyczna NIVEA, należąca do koncernu Beiersdorf. W ramach startu oficjalnego sklepu NIVEA na TikTok Shop w Niemczech, marka udostępniła ponad 30 produktów do pielęgnacji skóry, w tym także zestawy promocyjne. Klienci mogą dokonywać zakupów bezpośrednio w aplikacji dzięki funkcji „in-app checkout”, a sprzedaż wspierana jest treściami tworzonymi przez influencerów. TikTok Shop umożliwia użytkownikom przeglądanie i kupowanie produktów bez opuszczania aplikacji – zarówno poprzez filmy wideo, jak i transmisje na żywo.

Ekspansja TikTok Shop w Europie wynika z rosnącego zapotrzebowania na zintegrowane i angażujące doświadczenia zakupowe, zwłaszcza wśród młodszych konsumentów. W sytuacji, gdy TikTok mierzy się z niepewnością polityczną i prawną w USA, rynek europejski staje się strategicznie istotny. Dla TikToka to okazja do dywersyfikacji działalności, a dla marek takich jak NIVEA – szansa na dotarcie do nowych grup odbiorców w czasie rzeczywistym.

Wejście Beiersdorf na TikTok Shop odzwierciedla szerszy trend cyfryzacji handlu detalicznego w branży beauty. Platforma e-commerce TikToka pełni rolę nie tylko kanału sprzedaży, lecz także narzędzia budowania zaangażowania. Dzięki połączeniu możliwości zakupowych z dynamicznymi treściami wideo, marki kosmetyczne zyskują nowe możliwości komunikacji i sprzedaży w środowisku naturalnym dla pokolenia Z i młodszych millenialsów.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
E-commerce
08.04.2025 16:37
DHL Group i Temu zacieśniają współpracę w Europie – lokalny model sprzedaży ma odpowiadać za 80 proc. transakcji
Shutterstock

DHL Group podpisała Memorandum of Understanding (MoU) z platformą Temu, co oznacza rozpoczęcie bliższej współpracy w zakresie realizacji zamówień na rynku europejskim. Partnerstwo opiera się na modelu “local-to-local”, rozwijanym przez Temu, który umożliwia firmom z danego regionu – w tym z Polski – sprzedaż produktów lokalnym konsumentom.

Dzięki temu, że coraz więcej europejskich sprzedawców może dołączyć do platformy, Temu szacuje, że nawet 80 proc. całkowitej sprzedaży na Starym Kontynencie będzie pochodzić właśnie z tego modelu. DHL Group zapewni Temu kompleksowe wsparcie logistyczne, w tym rozwiązania z zakresu transportu multimodalnego, które mają usprawnić łańcuch dostaw i zwiększyć efektywność operacyjną. Firma zamierza wykorzystać swoje globalne doświadczenie i gęstą sieć operacyjną do realizacji lokalnych dostaw w Europie, a także wspomagać ekspansję Temu na rynkach rozwiniętych i wschodzących. W ramach współpracy, DHL odegra kluczową rolę w rozwijaniu europejskiego segmentu platformy.

image
Wiadomości Kosmetyczne

Współpraca obejmie także wspieranie Temu w zwiększaniu obecności na rynkach e-commerce w regionie EMEA – obejmującym Europę, Bliski Wschód i Afrykę. Długofalowym celem platformy jest umożliwienie europejskim sprzedawcom ekspansji poza kontynent, co ma pozwolić im dotrzeć do klientów na całym świecie. Dzięki wsparciu DHL, operacje te mają być realizowane szybciej i sprawniej.

– Podpisany list intencyjny to istotny krok w rozwoju naszej współpracy z DHL Group. Rozbudowana sieć oraz możliwości logistyczne firmy pomogą nam realizować misję zwiększania dostępności do przystępnych cenowo produktów dla konsumentów oraz wspierać rozwój sprzedawców obecnych na platformie – powiedział Qin Sun, współzałożyciel Temu.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
09. kwiecień 2025 21:02