Zarówno w przypadku przejęć, jak i franczyz, Dr Zdrowie jest zainteresowane aptekami zlokalizowanymi w centrach handlowych, ponieważ firma ma największe doświadczenie w tej dziedzinie, zaznaczył Radosław Wesołowski.
Dr Zdrowie składa się z 36 aptek zlokalizowanych w centrach handlowych w 19 polskich miastach. W roku 2017 Dr Zdrowie odnotowało 90,4 mln zł przychodów (23,5 mln dolarów) i EBIT 1,2 mln zł, zgodnie z danymi złożonymi przez spółkę do Krajowego Rejestru Sądowego (KRS).
Portfolio Dr Zdrowie tworzy prawie 20 tys. pozycji, z czego coraz istotniejsza staje się marka własna Na Zdrowie, wprowadzona przez spółkę w październiku 2016 roku.
– Obecnie w portfolio marki mamy 30 produktów, które zostały bardzo dobrze odebrane przez pacjentów. W 2018 roku zwiększyliśmy sprzedaż (w cenach netto) o 151 proc. Nasze największe kategorie to probiotyki, magnez, wapno, witamina C, witamina D. Mamy także kilka produktów z kategorii pielęgnacja, np. krem do rąk, pomadka, chusteczki odświeżające – wymieniał Radosław Wesołowski w rozmowie z "Pulsem Biznesu".