– Adriana Kalska i Mikołaj Roznerski to aktorzy pełni pasji, autentyczni i odważni. Współpraca z takimi osobowościami jest dla nas kolejnym, ważnym krokiem w rozwoju firmy oraz w kluczowych działaniach promocyjnych. To będzie wyjątkowy projekt dla naszej marki – przekonuje Sławomir Ziemski, członek zarządu Miraculum.
Kompozycje zapachowe nowych zapachów Miraculum dla Niej i dla Niego opracowano we współpracy z francuskimi kreatorami z miasta Grasse.
– Tworząc nowe linie perfum sięgnęliśmy po nuty owocowe, kwiatowe, bardziej apetyczne. Użyliśmy akordów cytrusowych, morskich. Ten sezon w dużej mierze zdominowała mandarynka i różowy pieprz, które odnajdziemy w składach wielu damskich nowości. W męskich zaś dominują akordy mocniejsze z zaznaczonym charakterem i wyrazistością – podkreśla Katarzyna Miodyńska, dyrektor marketingu Miraculum.
Nowa kolekcja zapachów Miraculum dla Niej i dla Niego będzie dostępna wyłącznie w sieci Rossmann.
Ambasadorką poprzedniej linii zapachów Miraculum, a potem całej marki była Maja Hyży.