Sieć Rossmann w dobie pandemii korzysta z cyfrowych rozwiązań, by integrować pracowników oraz utrzymywać kontakt pomiędzy centralą sieci a zespołami sklepów. Temu służy wydarzenie „Rossmann to my!”, które od dwóch lat odbywa się online.
W drugiej edycji internetowego wydarzenia wzięło udział blisko 5 tysięcy pracowników drogerii Rossmann – poinformowała sieć na swoim profilu na LI.
Podczas spotkania prezes zarządu firmy i dyrektor sprzedaży odpowiadali na zadawane na żywo pytania oraz przedstawili strategię firmy na najbliższe lata.
Odbyły się także internetowe konkursy oraz premiera utworu nagranego przez zespół drogerii z Kostrzyna Wielkopolskiego, który ma być wkrótce szeroko zaprezentowany.
– Przy organizacji pierwszej edycji wydarzenia internetowego mieliśmy sporo obaw, bo od lat budowaliśmy relacje podczas tradycyjnych spotkań. Format online niósł tutaj sporo ograniczeń ale okazało się, że uczestnicy z łatwością zaadoptowali się do nowych warunków i w wirtualnej rzeczywistości potrafiliśmy wykreować realne emocje. Świadczyć o tym może duża aktywność uczestników. W trakcie drugiej edycji dostaliśmy mnóstwo wiadomości na czacie, a telefon do studia dzwonił nieustannie – powiedział, cytowany w komunikacie Rossmanna, Tomasz Cieślak, kierownik Działu Komunikacji Wewnętrznej, którego zespół organizował spotkanie.