
Dziecko


Dziecko Pionierska marka hipoalergicznych produktów do prania dla dzieci i dorosłych wprowadza na rynek nowe produkty i przechodzi zmianę wizerunkową JELP jest jedną z pierwszych marek hipoalergicznych, która rozpoznała potrzeby wrażliwej i alergicznej skóry w Polsce. W pierwszej kolejności u niemowląt, a następnie wśród osób dorosłych. Doświadczenie, które zyskała od 1988 r., czyli od wprowadzenia produktów na rynek, pozwoliło marce rozwinąć produkty oraz poszerzyć ofertę w oparciu o prawdziwe opinie i potrzeby jej użytkowników 04.06.2024

Dziecko Jak wybrać pierwszą szczoteczkę soniczną dla Twojego dziecka? Przewodnik po szczoteczkach sonicznych Chcesz zadbać o ząbki swojej pociechy w najlepszy możliwy sposób? Wybierz szczoteczkę soniczną, która znana jest ze swojego skutecznego i jednocześnie bezpiecznego działania. Jakie cechy powinna posiadać pierwsza szczoteczka soniczna dla dziecka? Kiedy można po nią sięgnąć? Odpowiedzi na zadane pytania znajdziesz poniżej. 19.04.2024

Dziecko Jak rozmawiać z dziećmi o środowisku? – wyzwanie ekologiczne Mustela Stojąc w obliczu kryzysu klimatycznego, poczucie bezradności i brak odpowiedzi powstrzymują nas przed udzielaniem wyjaśnień na zadawane przez dzieci pytania. Ponadto, nie chcemy ich martwić i wywoływać w nich lęku ekologicznego. Psychiatra dziecięcy i badacz naukowy z Yale School of Medicine, Laelia Benoit, dzieli się z nami wskazówkami, jak zapoznać dzieci z tym tematem. 17.03.2023

Nasze projekty Testowane przez WK. Linomag seria emolientowa: olejek do kąpieli, żel do mycia ciała i głowy i płyn do kąpieli Kosmetyki emolientowe na stałe weszły już do kanonu pielęgnacji i wiedza o tym, na jakie problemy skórne mogą być receptą, jest dość powszechna. Dzięki stabilizowanemu olejowi lnianemu kosmetyki z serii emolientowej Linomag mogą być doskonałą odpowiedzią na potrzeby rodziców dzieci ze skórą bardzo suchą, skłonną do atopii czy alergii. 24.02.2023

Nasze projekty Testowane przez WK. Alphanova seria kosmetyków Bébé i Santé Świeżo upieczone mamy potrzebują nie tylko kosmetyków, które zatroszczą się o skórę ich pociech, ale także tych, którym mogą zaufać ze swoją, dochodzącą do zdrowia skórą. Alphanova proponuje im komplementarne serie; Bébé dla malucha i Santé dla mamy. 15.12.2022

Nasze projekty Testowane przez WK. OHJO – pielęgnacja na bazie bio oślego mleka OHJO Cosmetics to pierwsza polska marka tworząca naturalne kosmetyki na bazie BIO oślego mleka. Działanie tego składnika jest wyjątkowe. Wykorzystano je w kosmetykach dla dzieci i kobiet w ciąży. 10.11.2022

Producenci Johnson & Johnson wprowadził nową markę pielęgnacyjną dla niemowląt Johnson & Johnson (J&J) postanowił wprowadzić nową markę pielęgnacyjną dedykowaną najmłodszym po tym, jak jego kultowy produkt dla niemowląt zniknął z rynku po kontrowersjach związanych z jego bezpieczeństwem. Nowa marka Vivvi & Bloom otrzymała certyfikat Environmental Working Group (EWG), co daje jej konsumentom gwarancje jakości produktów z nowej linii. 25.07.2022

Rynek i trendy Sprzedaż kosmetyków dla dzieci w dół. [ANALIZA CMR] Firma badawcza CMR przeanalizowała sprzedaż artykułów kosmetycznych dla dzieci w sklepach małoformatowych. W okresie od stycznia do kwietnia 2021 r. wartość sprzedaży mydła, płynów do kąpieli, szamponów oraz kremów i olejków dla dzieci w małych sklepach spadła o ponad 20 proc. w porównaniu do tego samego okresu 2020 r. 15.09.2021

Producenci Kosmetyki do kąpieli dla dzieci z postaciami z najpopularniejszych bajek w nowej ofercie Europe Distribution Group sp. z o.o. Kosmetyki dla dzieci to kategoria, która bardzo mocno rozwija się dziś w Polsce pod wpływem rodziców jak i samych dzieci. Ci pierwsi coraz częściej poszukują produktów zgodnych z ich przekonaniami – bezpiecznych dla skóry dziecka, prostych w składzie, pozbawionych substancji pozyskiwanych ze szkodą dla środowiska czy dla zwierząt i naturalnie w dobrej cenie. Dzieci natomiast, żyjąc na co dzień w swym bajowym świecie, ... 30.06.2021

Producenci Chusteczki Aqua Wipes Fresh Baby uzyskały tytuł Perły Rynku Kosmetycznego 2020 Chusteczki wodne Aqua Wipes Fresh Baby zostały nagrodzone brązową Perłą Rynku Kosmetycznego 2020 w kategorii Produkty pielęgnacyjne dla dzieci. Tym samym w ocenie jurorów – przedstawicieli najbardziej liczących się na rynku sieci handlowych – zostały uznane za jedną z najbardziej udanych nowości roku. 11.09.2020

Dziecko Co dopuszczone, co wykluczone w kosmetykach dla dzieci? Choć olej parafinowy powstaje z ciężkich frakcji ropy naftowej, zaliczany jest do surowców wyjątkowo korzystnie działających na skórę, zwłaszcza delikatną, wrażliwą i wymagającą dodatkowej ochrony. Idealnie sprawdza się w dermokosmetykach oraz kosmetykach dla niemowląt. W produktach dla najmłodszych nie powinno się natomiast stosować niektórych ekstraktów z roślin, szczególnie z tych egzotycznych, mało znanych. 08.07.2018

Handel Kosmetyki dla dzieci pod ścisłą kontrolą Wciąż tylko ponad 20 proc. pozytywnych opinii Instytutu Matki i Dziecka przypada na kategorię kosmetyków i środków piorących. 02.07.2018

Rynek i trendy Polski rynek produktów dla dzieci będzie rósł Rynek produktów dla dzieci w Polsce osiągnął w 2013 roku wartość 8,7 mld zł, co stanowiło wzrost o 1,6 proc. w porównaniu z rokiem poprzednim – wynika z raportu PMR. Ubiegły rok był jednak drugim z rzędu kiedy rynek produktów dla dzieci zanotował niską dynamikę wzrostu. 23.09.2014
