Sieci i centra handlowe
528954

Sieci i centra handlowe 2024 to był rekordowy rok dla inwestycji w nieruchomości komercyjne w Polsce Wzrost wartości inwestycji w nieruchomości komercyjne w 2024 roku przekroczył wszelkie oczekiwania. Łączna wartość transakcji wyniosła ponad 4,5 miliardów euro, co stanowi ponad dwukrotny wzrost w porównaniu do 2023 roku, kiedy to rynek osiągnął wartość zaledwie 2 mld euro. Zdaniem ekspertów z CBRE, takie wyniki to efekt korzystnych warunków ekonomicznych oraz zmieniających się cen na rynku nieruchomości. 09.01.2025

563708

Sieci i centra handlowe Trzy największe problemy na linii klient-sklep wolnocłowy; jak nie wejść na pole minowe Sklepy duty free, znajdujące się na lotniskach, mimo handlowania w większości tymi samymi produktami co rynek lokalny, zasadniczo różnią się od nich wieloma aspektami biznesu. Oczywiście, ten kanał sprzedaży nie jest wolny od przeszkód, utrudniających klientom komfortowe i bezproblemowe zakupy. Co więcej, ze względu na ich wyjątkowy charakter owe przeszkody bywają nieoczywiste zarówno dla klientów, jak i operatorów sklepów. 09.01.2025

567700

Sieci i centra handlowe Lokalnie a globalnie — różnice między kosmetycznym rynkiem lokalnym i travel retail W 1947 roku Brendan O‘Regan otworzył pierwszy sklep typu Duty Free na lotnisku Shannon w Irlandii. 77 lat później, branża travel retail jest potężna, różnorodna, i dochodowa jak nigdy wcześniej, a perfumy i kosmetyki odpowiadają za ponad 38 proc. wagi całego biznesu. Z uwagi na specyficzne lokalizacje punktów sprzedaży, limitowany do nich dostęp oraz moment, w jakim klienci mogą dokonać w nich zakupu, charakter tego rynku ... 27.12.2024

Od teraz w ofercie outletowej klienci Carrefoura znajdą też kosmetyki i chemię gospodarczą.

Sieci i centra handlowe Carrefour Polska rozwija strefy OUTLET – w tym dodając do nich kosmetyki i chemię Carrefour Polska dynamicznie rozwija koncept stref OUTLET, oferując klientom nie tylko produkty non-food, ale także artykuły spożywcze, chemię domową i kosmetyki. W nowym modelu in-out, produkty te będą dostępne w limitowanych ilościach do wyczerpania zapasów. Rozszerzona oferta pojawiła się już w 10 lokalizacjach, m.in. w Warszawie, Krakowie i Łodzi, i jest częścią strategii sieci, która od 2020 roku otworzyła blisko 250 ... 10.12.2024

Skin & Beauty by Super-Pharm to zupełnie nowy koncept sklepów wprowadzony przez sieć Super-Pharm na rynek w 2024 r.

Handel Super-Pharm wśród najbardziej innowacyjnych retailerów w Polsce Sieć Super-Pharm została uznana za najbardziej innowacyjną w segmencie drogeryjnym w rankingu Blix Awards – Wybór Konsumentów, w którym firmy handlowe oceniało blisko 140 tys. konsumentów. Super-Pharm znalazła się również w gronie laureatów rankingu Drogeria Roku 2024 oraz ze specjalną statuetką przyznaną przez redakcję Wiadomości Kosmetycznych za rynkowy debiut nowego formatu sklepów Skin & Beauty by Super-Pharm. 06.11.2024

22. styczeń 2025 08:25