Sieci i centra handlowe
Od teraz w ofercie outletowej klienci Carrefoura znajdą też kosmetyki i chemię gospodarczą.

Sieci i centra handlowe Carrefour Polska rozwija strefy OUTLET – w tym dodając do nich kosmetyki i chemię Carrefour Polska dynamicznie rozwija koncept stref OUTLET, oferując klientom nie tylko produkty non-food, ale także artykuły spożywcze, chemię domową i kosmetyki. W nowym modelu in-out, produkty te będą dostępne w limitowanych ilościach do wyczerpania zapasów. Rozszerzona oferta pojawiła się już w 10 lokalizacjach, m.in. w Warszawie, Krakowie i Łodzi, i jest częścią strategii sieci, która od 2020 roku otworzyła blisko 250 ... 10.12.2024

Skin & Beauty by Super-Pharm to zupełnie nowy koncept sklepów wprowadzony przez sieć Super-Pharm na rynek w 2024 r.

Handel Super-Pharm wśród najbardziej innowacyjnych retailerów w Polsce Sieć Super-Pharm została uznana za najbardziej innowacyjną w segmencie drogeryjnym w rankingu Blix Awards – Wybór Konsumentów, w którym firmy handlowe oceniało blisko 140 tys. konsumentów. Super-Pharm znalazła się również w gronie laureatów rankingu Drogeria Roku 2024 oraz ze specjalną statuetką przyznaną przez redakcję Wiadomości Kosmetycznych za rynkowy debiut nowego formatu sklepów Skin & Beauty by Super-Pharm. 06.11.2024

Sklep sieci Dino Polska (Shutterstock)

Sieci i centra handlowe Dino Polska S.A. publikuje wyniki za pierwsze półrocze — jak opłaciła się inwestycja w eZebrę? Dino Polska S.A. kontynuuje dynamiczny rozwój sieci sklepów oraz inwestuje w nowe obszary działalności. Wyniki za I półrocze 2024 roku potwierdzają wzrost przychodów o 15,1 proc. w stosunku do analogicznego okresu ubiegłego roku. Na szczególną uwagę zasługują inwestycje w e-commerce, w tym przejęcie większościowych udziałów w spółce eZebra, która operuje w branży kosmetycznej. 23.08.2024

20. grudzień 2024 14:17