Opakowania
Notino wysłało w tym roku klientom 25 mln zamówień – to stan na początek grudnia
Mimo że Święta Bożego Narodzenia jeszcze przed nami i wiele prezentów zostanie jeszcze wysłanych, Notino przedstawiło już w pierwszej połowie grudnia swoj podsumowanie mijającego roku z perspektywy działu logistyki i opakowań.
19.12.2024
Perfumerie
Sephora tworzy „przyszłość piękna” dzięki programowi Accelerate 2025, wspierającemu różnorodność
Sephora ujawniła nazwy ośmiu marek BIPOC (Black, Indigenous, and People of Color) wybranych do programu Accelerate 2025. Program ten wspiera i rozwija wschodzące marki kosmetyczne, takie jak jej ubiegłoroczny laureat – Inde Wild.
16.12.2024
Rynek i trendy
Circana i Wizaż: kosmetyczne zestawy prezentowe pod choinkę nadal popularne
Nadchodzące Święta Bożego Narodzenia upłyną pod znakiem zestawów kosmetycznych – wynika z raportu Circana, badającego rynek kosmetyczny w Wielkiej Brytanii. Od października sprzedaż ekskluzywnych zestawów kosmetycznych wzrosła o 5 proc. w porównaniu do zeszłego roku, przynosząc 55,3 mln funtów.
10.12.2024
Perfumerie
Agnieszka Mosurek-Zava, Douglas: Omnichannelowa strategia sprzedaży daje większą niezależność od krótkoterminowych trendów
Polski rynek kosmetyczny jest niezwykle dynamiczny i chłonny, a polscy konsumenci są nowocześni, świadomi technologicznie, otwarci na nowości oraz wszelkie rozwiązania digitalowe, które ułatwiają zakupy. Omnichannel daje nam przewagę konkurencyjną, to strategia idealnie dopasowana do segmentu premium beauty, w którym się specjalizujemy – mówi Agnieszka Mosurek-Zava, CEO Douglas Polska oraz CEE Region.
05.12.2024
Perfumerie
Charytatywne misie nie tylko w Rossmannie: Douglas wesprze fundację Cancer Fighters
Douglas po raz kolejny pokazuje, że piękno może iść w parze z pomaganiem. Już piąty raz perfumerie Douglas wspierają Fundację Cancer Fighters, oferując specjalne misie, których całkowity dochód ze sprzedaży zostanie przeznaczony na zakup sprzętu medycznego dla Dziecięcego Szpitala Onkologicznego we Wrocławiu.
18.11.2024
Producenci
Douglas wprowadza markę Kiehl’s do perfumerii w Polsce
Douglas wprowadził markę Kiehl’s na półki swoich perfumerii w Polsce. Czasowo marka będzie dostępna w całej sieci, później w wybranych perfumeriach.
12.11.2024
Perfumerie
Douglas przebudował perfumerię w centrum handlowym Nowe Bielawy
Douglas kontynuuje modernizację swoich perfumerii. W nowym standardzie, po przebudowie została otwarta perfumeria w toruńskim centrum handlowym Nowe Bielawy.
31.10.2024
Perfumerie
Perfumerie Douglas wprowadziły nową usługę dla swoich klientów – bezpłatne konsultacje kosmetologiczne
Perfumerie Douglas wprowadzają nowoczesne, bezpłatne konsultacje kosmetologiczne, które wykorzystują zaawansowaną technologię diagnostyki skóry. Dzięki narzędziom high-tech, klienci mogą skorzystać z precyzyjnej analizy stanu skóry oraz otrzymać spersonalizowane rekomendacje pielęgnacyjne.
14.10.2024
Perfumerie
Flagowy sklep Sephory w Singapurze znów otwarty. Marka chce ugruntować swoją pozycję w Azji
Odnowiona Sephora w galerii handlowej w ION Orchard w Singapurze oferuje najbardziej prestiżowy asortyment kosmetyczny w Azji. Obejmuje on 12 tysięcy produktów ponad 160 marek, w tym osiemnastu nowych, do których zaliczają się m.in. Armani Prive, Kylie Cosmetics oraz Makeup By Mario. Inwestycja ma zredefiniować prestiżowe pojęcie piękna.
17.09.2024
Perfumerie
Douglas integruje online ze stacjonarnymi drogeriami. Zmieni się wygląd stron, interfejs aplikacji i e-sklepu
Grupa Douglas inwestuje w technologie, by jeszcze wzmocnić swój omnichannelowy charakter i połączyć doświadczenia zakupowe klientów robiących zakupy w perfumeriach oraz online. Od września zmieni się wygląd marki w digitalu – ma to wzmocnić wizerunek premium Douglasa.
30.08.2024
Perfumerie
Sprzedaż w stacjonarnych perfumeriach jest filarem wzrostu Grupy Douglas
Chociaż Douglas opiera się na sprzedaży wielokanałowej to działalność sklepową nazywa kluczowym filarem i motorem wzrostu całej Grupy. Do końca 2026 r. detalista chce otworzyć 200 nowych perfumerii i wyremontować 400 swoich salonów.
26.08.2024
Perfumerie
Sephora drastycznie redukuje zatrudnienie w Chinach
Francuski gigant kosmetyczny Sephora, należący do LVMH, ogłosił redukcję zatrudnienia w Chinach. Decyzja została podjęta w odpowiedzi na pogarszającą się sytuację rynkową, spowodowaną osłabieniem popytu na produkty luksusowe w drugim co do wielkości rynku na świecie.
22.08.2024
Perfumerie
Douglas rusza z pierwszą międzynarodową kampanią swojej marki własnej Douglas Collection
Opatrzona hasłem „#IYKYK - Jak znasz, to wiesz” wystartowała pierwsza międzynarodowa kampania kosmetyków do makijażu Douglas Collection – marki własnej Douglasa. Kampania ma zwiększyć rozpoznawalność marki, pokazać jej jakość premium, ale także to, że cenowo jest przystępna dla wszystkich.
22.08.2024
Perfumerie
Douglas stawia na rozwój segmentu premium w Europie mimo spowolnienia rynku luksusowego
Douglas, niemiecki detalista kosmetyczny, liczy na dalszy wzrost segmentu premium beauty w Europie, pomimo globalnego spowolnienia na rynku luksusowym. W ostatnim kwartale spółka odnotowała wzrost zysku operacyjnego, ale jednocześnie boryka się z rosnącą stratą netto.
16.08.2024
Perfumerie
Douglas Beauty Store – nowy koncept sieci w kolejnych perfumeriach
Sieć Douglas sukcesywnie modernizuje swoje perfumerie dostosowując je do najbardziej aktualnego i nowoczesnego konceptu Douglas Beauty Store.
26.07.2024
Perfumerie
Douglas wprowadził ekspresowe dostawy w modelu click & collect
Sieć perfumerii Douglas powiększa paletę dostaw produktów kupionych przez klientów w jej internetowym sklepie. Nowością są dostawy ekspresowe z odbiorem w perfumerii.
22.07.2024
Perfumerie
Douglas podnosi prognozy sprzedaży, która rośnie we wszystkich kanałach
Douglas podnosi prognozę wzrostu sprzedaży na bieżący rok obrotowy z 7 proc. do około 8,5 proc. To skutek dobrych wyników całej Grupy za kolejny kwartał, zarówno jeśli chodzi o sprzedaż w sklepach stacjonarnych, jak i w e-commerce.
17.07.2024
Perfumerie
Douglas modernizuje swoje perfumerie w największych miastach. Tu nasycenie rynku i konkurencja są najwięsze
Zgodnie z zapowiedziami, Douglas modernizuje swoje najważniejsze perfumerie wprowadzając do nich nowe rozwiązania i unowocześniając wnętrza. Rewitalizację przeszła perfumeria w poznańskim centrum handlowym Avenida.
04.07.2024
Perfumerie
Urodzinowy Sephora BeautyBus rusza w Polskę. Konsultacje, makijaże i prezenty
Sieć perfumerii Sephora od 25 lat jest obecna w Polsce. Z tej okazji jej specjalny BeautyBus z makijażystami i stylistami pojawi się w pięciu miastach w Polsce. Sephora zorganizowała event z kilkunastoma światowymi markami kosmetycznymi, z którymi współpracuje.
04.07.2024
Perfumerie
Douglas otwiera kolejne perfumerie i modernizuje już istniejące
Sieć perfumerii Douglas otworzyła swoją pierwszą perfumerię w Grójcu, w centrum handlowym Dekada. Na 200 mkw. oferuje kosmetyki marek premium oraz usługi, zabiegi i konsultacje. W planach sieci jest uruchamianie kolejnych perfumerii i modernizacja już działających obiektów.
21.06.2024
Drogerie
Super-Pharm otwiera kolejne sklepy w formacie Skin & Beauty
Skin & Beauty by Super-Pharm to nowy koncept sklepów w formacie premium, które działają dopiero w dwóch miejscach w Polsce – oba w Warszawie. Wiemy już, gdzie powstanie kolejny. Dla Super-Pharm Poland uruchomienie Skin & Beauty jest decyzją strategiczną – inwestycja ma pomóc firmie w podwojeniu jej przychodów.
20.06.2024
Perfumerie
Sephora stworzy "Bezpieczne Przestrzenie" na Paradach Równości — w tym w Polsce
W ramach wsparcia dla społeczności LGBTQIA+, Sephora wprowadza inicjatywę "Safe Space" — Bezpiecznych Przestrzeni — w Polsce. W okresie od 15 do 22 czerwca, perfumeria Sephora w Złotych Tarasach oraz Miasteczka Równości w Warszawie stają się miejscami, gdzie każdy może czuć się bezpiecznie i celebrować swoją różnorodność poprzez makijaż i jego naukę.
12.06.2024
Perfumerie
Paulina Krupińska pierwszą polską ambasadorką Douglas Collection. Rusza kampania marki z jej udziałem
Paulina Krupińska została pierwszą polską ambasadorką marki Douglas Collection. Kampania pod hasłem „Jak Ty to robisz?” z udziałem ambasadorki wystartuje już 11 czerwca i będzie promować kosmetyki do makijażu z tej linii dostępnej wyłącznie w perfumeriach Douglas.
10.06.2024
Perfumerie
Super-Pharm uruchomił drugi sklep Skin & Beauty [FOTOREPORTAŻ]
Skin & Beauty by Super-Pharm to nowy koncept sklepów znanej sieci drogeryjno-aptecznej. Po długim wyczekiwaniu uruchomiła ona drugą placówkę w tym formacie w centrum handlowym Elektrownia Powiśle – w zabytkowej przestrzeni przekształconej w kompleks handlowy ze sklepami, restauracjami, apartamentami, biurami i hotelem i wkomponowanej w klimatyczną przestrzeń Warszawy.
07.06.2024
20. grudzień 2024 14:13