Hurt i dystrybucja
Logistyka pomaga branży kosmetycznej działać w sposób bardziej zrównoważony Artykuł sponsorowany

Hurt i dystrybucja Logistyka pomaga branży kosmetycznej działać w sposób bardziej zrównoważony Dynamiczny rozwój polskiej branży kosmetycznej wpływa, na wzrost znaczenia jej roli na rynku europejskim. Według raportu Kosmetyczna Polska. Raport o stanie branży kosmetycznej(1) nasz kraj jest 5 największym eksporterem kosmetyków w Unii Europejskiej. Kierunek w jakim podąża branża stawia przed producentami i podwykonawcami nowe wyzwania. Rozwijający się kanał e-commerce, a także regulacje wprowadzone w ramach europejskiego planu ... 15.10.2024

Targi chemiczno-kosmetyczne Ambra, 6 września 2024, Gliwice

Hurt i dystrybucja Ambra: specjalne oferty na targach oraz nagrody dla partnerów, którzy rozwijają z firmą biznes i wspierają niezależny rynek Indywidualni detaliści, przedstawiciele franczyzowych sieci oraz dostawcy spotkali się w Gliwicach na targach, które zorganizowała firma dystrybucyjna Ambra w swoją 33 rocznicę działania na rynku kosmetyczno-chemicznym. Dostawcy przygotowali specjalnie rabatowane oferty. Zarząd Ambry nagrodził partnerów handlowych, którzy rozwijają z firmą biznes. Również Wiadomości Kosmetyczne zostały wyróżnione za wspieranie od lat rynku ... 10.09.2024

Klaudia Rudewicz, dyrektor generalna Ambra, Grupa Eurocash

Hurt i dystrybucja Klaudia Rudewicz, Ambra, Eurocash: Nie mamy w magazynach wszystkiego, co pojawia się na rynku, bo nie o to w tym biznesie chodzi Właściciele lokalnych drogerii są w stanie zejść na poziom oczekiwań konsumenta, który żyje tuż obok i jego potrzeb. A te potrzeby się różnią. W małej miejscowości lub na wsi np. inaczej obchodzi się śluby. Inny makijaż jest modny. To jest ta przewaga, na której musimy budować biznes takich lokalnych sklepów. Dystrybutor nie jest już tylko podmiotem dostarczającym towar, musi być w stanie wesprzeć przedsiębiorcę w ... 04.09.2024

Forum Branży Kosmetycznej 2024: Beauty konsument przyszłości. Dołącz do tych, którzy o biznesie wiedzą więcej

Rynek i trendy Forum Branży Kosmetycznej 2024: Beauty konsument przyszłości. Dołącz do tych, którzy o biznesie wiedzą więcej Pokolenie JA, generacja Alfa. Beauty konsumenci przyszłości – to hasło Forum Branży Kosmetycznej 2024. Biznesowa konferencja połączona z przestrzenią wystawienniczą i prezentacjami innowacji w zakresie produktów i technologii odbędzie się już 24 października w Warszawie. Dołącz do nas, by być na bieżąco z trendami beauty i robić biznes. 03.07.2024

Notino otwiera nowoczesny magazyn pod Łodzią. Pachnące paczki dotrą do klientów jeszcze szybciej. Artykuł sponsorowany

Hurt i dystrybucja Notino otwiera nowoczesny magazyn pod Łodzią. Pachnące paczki dotrą do klientów jeszcze szybciej. Notino to jedna z największych sieci sklepów internetowych z asortymentem kosmetycznym, perfumeryjnym, jak również akcesoriami dla dzieci itp. Dążenie do dzielenia się pięknem, wysublimowana oferta produktów w dobrej cenie to wyznaczniki marki i jednocześnie zobowiązanie dotrzymania wysokiej jakości. Nowy magazyn pod Łodzią otwarty przez markę ma sprzyjać jeszcze lepszemu dotarciu do klientów. Czy uda się realizować ... 10.04.2024

Teresa Jonas, prezes zarządu spółki Błysk i sieci DP Drogerie Polskie

Hurt i dystrybucja Błysk wdraża system automatycznej kompletacji zamówień Firma dystrybucyjna Błysk, już od maja tego roku, będzie kompletować zamówienia w swoich magazynach przy pomocy robotów. Pozwoli to na szybsze przygotowywanie produktów dla sklepów, wyeliminowanie pomyłek oraz optymalizację kosztów całego procesu. Teresa Jonas, prezes sieci DP Drogerie Polskie i firmy Błysk uważa, że rozwiązanie zapewni dystrybutorowi niezwykłą konkurencyjność przez kolejne lata. Firma wprowadza bowiem to ... 12.03.2024

<p>Paweł Pietruszka, dyrektor zarządzający, Europe Distribution Group</p>

Rynek i trendy Paweł Pietruszka, EDG: Atutem polskich firm będzie ich duża elastyczność biznesowa [Prognozy na 2024] Rynek jest niestabilny pod względem cen surowców i energii, nie wiadomo, jaki będzie miało to wpływ na końcowe ceny produktów. Spadły dochody gospodarstw domowych, a tym samym konsumpcja. Branża kosmetyczna wybroniła się jednak w 2023 roku i wysoka elastyczność polskich firm będzie dużym atutem także w kolejnym roku, szczególnie jeśli chodzi o sprzedaż eksportową – mówi Paweł Pietruszka, dyrektor zarządzający Europe ... 27.12.2023

514891

Hurt i dystrybucja Jędrzej Karasek, Primavera Parfum: Obecnie skupiamy się na sprzedaży marek od dystrybutorów, ale w przyszłości planujemy skoncentrować się na kreowaniu brandów własnych Już co dziesiąty kosmetyk sprzedaje się w Polsce drogą internetową, a procent ten będzie rósł i w przyszłości może osiągnąć nawet 50 proc. Co ciekawe, choć w sprzedaży stacjonarnej dominują tańsze produkty kosmetyczne, to w e-commerce najmocniejszą kategorią są perfumy oraz kosmetyki premium. Dlatego firmy z branży branży health & beauty sprzedające produkty online mogą oczekiwać wzrostów wyższych niż cały rynek, ... 19.12.2023

20. listopad 2024 12:15