
Szkolenia


Szkolenia Hebe partnerem 5. edycji edukacyjnego programu TOP Women w e-biznesie Program TOP Women w e-biznesie powstał z myślą o wspieraniu kobiet w ich rozwoju zawodowym oraz umożliwieniu zmiany ścieżki kariery. Już po raz piąty partnerem strategicznym tej inicjatywy została marka Hebe. 11.12.2024

Szkolenia Kwiat Dojrzałości & Novaclear Stworzony przez Arche Hotel Krakowska projekt Kwiat Dojrzałości, jest wyjątkową inicjatywą, która aktywizuje do życia społecznego kobiety 40+. Marka Novaclear, związana z projektem już od pierwszej edycji, w tym roku przeprowadziła warsztaty pielęgnacyjne tegorocznym uczestniczkom projektu. Panie miały okazję dowiedzieć się jak prawidłowo pielęgnować skórę dojrzałą i uzyskać odpowiedzi na nurtujące je pytania. 05.07.2024

Szkolenia Komunikacja w procesie sprzedaży w kanale tradycyjnym O sytuację na tradycyjnym rynku kosmetycznym zapytaliśmy Jarosława Pawelca dyrektora handlowego firmy Venita. 26.06.2023

Szkolenia DM promuje swoją politykę cenową i pokazuje klientom, jak oszczędzać na zakupach Sieć DM od początku obecności na polskim rynku wychodzi z założenia, że od szukania promocji lepsze jest kupowanie w zawsze korzystnych cenach. Obecnie we wszystkich drogeriach widoczne są woblery, standy i bannery z hasłami – Oszczędzaj dzięki trwałym cenom, Dziś korzystnie, jutro korzystnie, zawsze korzystnie. Kampania promująca korzyści wynikające z nietypowego w Polsce podejścia do cen, promowana jest też poprzez sklep ... 14.06.2023

Szkolenia Piątek zastąpił sobotę jako najpopularniejszy dzień zakupów Najpopularniejszym dniem robienia zakupów nie jest już sobota, ale piątek – wynika z badania Proxi.cloud i Uce Research. Eksperci zwracają uwagę na to, że od czasu wprowadzenia niedzielnego zakazu handlu, a następnie wskutek pandemii sobotnie zakupy wyraźnie tracą na znaczeniu. I przewidują, że ten trend utrzyma się w tym roku. Wyjątkiem może być jedynie okres wakacyjny. Badanie pokazało też, że największym ruchem w ciągu ... 07.06.2023

Szkolenia Maciej Kroenke, Strategy&: Konsumenci będą wydawać więcej [Retail Trends 2023] W obecnej sytuacji ważne jest lojalizowanie klientów. Jendak nie koniecznie musi się ono odbywać poprzez nieustanne stosowanie polityki niskich cen – przekonywał Maciej Kroenke, Strategy& Polska, podczas Retail Trends 2023. 25.05.2023

E-commerce Młodzi konsumenci nie rezygnują z zakupów w sklepach stacjonarnych Konsumenci z pokolenia Z i milenialsi robią zakupy w sklepach stacjonarnych niemal równie często jak ci starsi. częściej korzystają jednak z rekomendacji influencerów oraz narzędzi wspierających sprzedaż takich jak wirtualne przymierzalnie. Deklarują też większe przywiązanie do zasad zrównoważonego handlu wynika z raportu Bain & Company i Google. 18.04.2023

Szkolenia Super-Pharm usprawnia procesy planowania i sprzedaży. Współpraca z Relex Solutions Sieć Super-Pharm podjęła współpracę z firmą Relex Solutions, która zajmuje się między innymi optymalizacją i prognozowaniem popytu oraz procesami automatycznego uzupełniania zapasów, a także pomaga detalistom w maksymalnym wykorzystaniu łańcucha dostaw. – Dzięki temu spodziewamy się poprawić dokładność prognoz, zautomatyzować procesy i połączyć planogramy specyficzne dla sklepu z uzupełnianiem zapasów – ... 14.04.2023

E-commerce UOKiK inauguruje nową odsłonę portalu o prawach konsumenta Z okazji Światowego Dnia Konsumenta UOKiK oddał w ręce konsumentów nowa wersję portalu prezentującego ich prawa. Zmianie uległa szata graficzna, a treści zostały zaktualizowane. Uwzględniają ostatnie zmiany przepisów, których celem jest lepsza ochrona kupujących, także w świecie cyfrowym. 15.03.2023

E-commerce Czy pamiętasz, że konsumenci od tego roku mogą składać reklamacje na nowych zasadach? Dziś Dzień Konsumenta. Dlatego przypominamy, że od 1 stycznia 2023 r. zmieniły się przepisy dotyczące reklamacji. Klienci mogą je składać albo z tytułu niezgodności z umową, albo na postawie gwarancji. To do nich należy wybór ścieżki, przy czym jedna nie ogranicza możliwości skorzystania z drugiej. 15.03.2023

E-commerce Kosmetyki i perfumy to zaraz po obuwiu najchętniej kupowane przez internet produkty [RAPORT] Polacy często kupują produkty przez internet. Aż 80 proc. konsumentów robi w ten sposób zakupy co najmniej raz w miesiącu. Najczęściej zamawiają obuwie, kosmetyki i perfumy – wynika z najnowszych badań Inqiury. 09.02.2023

Szkolenia Rossmann i Hebe to sieci drogeryjne z największym czytelnictwem gazetek reklamowych [RAPORT] Konsumenci zainteresowani treściami w gazetkach sieci drogeryjnych najczęściej przeglądają publikacje Rossmanna. Druga w kolejności jest siec Hebe, a kolejne to Drogerie Natura oraz Super-Pharm – wynika z najnowszej edycji raportu Retail We Shop przygotowanego przez Blix i Kantar. 26.01.2023

E-commerce Centra handlowe nie boją się kryzysu energetycznego. Niestraszny im też e-commerce Centra handlowe od lat inwestują w rozwiązania energooszczędne i odnawialne źródła energii. Teraz po prostu sięgają do tego eko-potencjału, który wypracowały w ostatnich latach lub przyspieszają inwestycje w odnawialne źródła energii. Najnowsze dane dla branży pokazują też wzrost obrotów względem ubiegłego roku. I choć na wynik ma wpływ wzrost cen, to widać, że skłonność do zostawiania pieniędzy w galeriach nie ... 28.12.2022

Szkolenia Sklepy stacjonarne nadal są głównym kanałem zakupowym [Shopper Barometr Polska 2022] Sklepy stacjonarne, pomimo pandemii, nadal są głównym kanałem zakupowym dla Polaków. 89 proc. konsumentów właśnie w nich robi zazwyczaj swoje codzienne zakupy. W większości (77 proc.) są one dla nich przyjemnością – i tu nie ma istotnych różnic w stosunku do 2019 roku. Są natomiast znaczące zmiany w podejściu do promocji – zdecydowana większość klientów zwraca na nie uwagę i lubi, gdy są oznaczone w sklepach – takie ... 08.06.2022

Szkolenia Boots zobowiązał się do zamrożenia cen 1500 produktów marki własnej Największy brytyjski sprzedawcy kosmetyków, firma Boots ogłosiła, że zobowiązuje się do zamrożenia cen 1500 produktów, aby zapewnić ich przystępność cenową dla klientów. Linie marek własnych Boots będą miały ograniczoną cenę co najmniej do końca roku i będą obejmować ulubione produkty klientów marki Boots oraz artykuły codziennego użytku, takie jak pasta do zębów, szampon, pieluchy i żele pod prysznic. 08.06.2022

Rynek i trendy Polacy wrócili do centrów handlowych. W marcu odwiedzalność zrównała się z tą sprzed pandemii Odwiedzalność centrów handlowych mierzona liczbą klientów na 1 mkw. powierzchni najmu wyniosła w marcu br. 99,7 proc., porównując do marca 2019 r. Dane dotyczące obrotów pokazują, że w lutym były one zaledwie o 5 proc. niższe w stosunku do lutego 2019 r. 06.05.2022

Rynek i trendy PMR: Wojna za wschodnią granicą wpłynie na pogorszenie nastrojów konsumentów w Polsce Inwazja Rosji na Ukrainę i trwająca tam wojna będzie miała negatywny wpływ na wynik polskiej gospodarki w 2022 roku. Jednym z następstw będzie ograniczenie popytu wewnętrznego – uważa Maciej Gazda, dyrektor działu prognoz i modelowania ekonometrycznego w firmie PMR. 08.03.2022

Prawo Koniec szkolenia kosmetyczek w celu wykonywania zabiegów medycyny estetycznej. Lekarze nie mogą przekazywać takiej wiedzy Naczelna Rada Lekarska wydała uchwałę, która jasno mówi, jaki jest jej stosunek do prowadzenia przez lekarzy szkoleń mających na celu przekazanie praktycznej wiedzy osobom nieuprawnionym do wykonywania procedur medycznych. Zakazuje tego uchwała z 28 stycznia 2022 r. w sprawie obowiązków lekarzy i lekarzy dentystów uczestniczących w szkoleniach w roli wykładowcy. 10.02.2022

Rynek i trendy Ceny chemii gospodarczej poszły w górę o prawie 5 proc. W styczniu ceny detaliczne poszły w górę średnio o blisko 18 proc. Zdrożała dosłownie każda z 12 obserwowanych kategorii. Na szczycie tabeli znalazły się produkty tłuszczowe ze wzrostem o niemal 60 proc. Na wysokich pozycjach w zestawieniu widać też inne artykuły spożywcze. W porównaniu do niech cena chemii gospodarczej poszła w górę nieznacznie – zaledwie o 5 proc. – wynika z indeksu cen w sklepach detalicznych. 09.02.2022

Rynek i trendy GfK: Początek 2022 roku to dalszy spadek konsumenckich nastrojów Styczeń 2022 r. stał pod znakiem kontynuacji spadku nastrojów konsumenckich. W obliczu wysokiej inflacji, wzrostu cen w sklepach i rosnących kosztów energii Polacy coraz mocniej obawiają się o kondycję domowych finansów. Badani spodziewają się także pogorszenia sytuacji gospodarczej kraju. 04.02.2022

Szkolenia Podsumowanie roku w Kontigo – TOP 10 produktów 2021 r. Sieć sklepów kosmetycznych Kontigo przygotowała listę 10 najpopularniejszych produktów w 2021 roku. Rządzą polskie marki i kosmetyki naturalne. Jakie produkty najchętniej kupowały w ubiegłym roku klientki Kontigo? 20.01.2022

Producenci L’Oréal dzieli się wiedzą ze studentami SGH L’Oréal Polska wraz z SGH Warsaw School of Economics przeprowadziła kurs poświęcony budowaniu skutecznej strategii marketingowej dla luksusowych marek kosmetycznych, uwzględniając wpływ pandemii Covid-19 na kategorie pielęgnacji skóry i włosów. 14.01.2022
