Zapachy
Olivia Rodrigo – twarzą nowej odsłony perfum Idôle Lancôme
Lancôme poinformowało pod koniec ubiegłego roku, że globalną ambasadorką firmy została 21-letnia Olivia Rodrigo. Kilka dni temu premierę miały perfumy Lancôme Idôle w wersji Power, a gwiazdą kampanii reklamowej została oczywiśce młoda artystka.
29.01.2025
Marketing i media
Rossmann startuje z programem edukacyjnym dla najmłodszych
Czyściochowa Akademia to bezpłatny program edukacyjny, skierowany do żłobków, przedszkoli oraz klas I-III szkół podstawowych. Za pośrednictwem zwierzaków-Czyściochów będzie wspomagać kształtowanie dobrych nawyków higienicznych u dzieci.
28.01.2025
Marketing i media
Sephora opowiada historie piękna w swoim pierwszym filmie dokumentalnym
Sephora opublikowała swój pierwszy dokumentalny film krótkometrażowy „Beauty & Belonging”, złożony z wypowiedzi ponad 75 osób z branży beauty z całego świata. Wśród nich są założyciele marek i pracownicy firm, którzy dzielą się swoimi historiami.
27.01.2025
Wywiady
Angelika Sobolewska, Midnight Issue: Czy influencerzy wygrali w wyścigu o pieniądze firm kosmetycznych?
Jak to się stało, że influencerzy wyprzedzili celebrytów i gwiazdy w wyścigu o uwagę (oraz pieniądze) firm kosmetycznych? Czy to dlatego, że influencerzy są tańsi, skuteczniejsi, bardziej kreatywni, mają więcej ufających im followersów? Czy firmom opłacają się te współprace? – analizuje Angelika Sobolewska, CEO Midnight Issue.
23.01.2025
Biznes
David Lynch: filmowiec, który sprzedawał perfumy i kosmetyki [PRZEGLĄD REKLAM]
David Lynch, znany przede wszystkim jako twórca filmów takich jak “Mulholland Drive” i serialu “Twin Peaks”, ma na swoim koncie również reżyserię kilku ikonicznych kampanii perfumeryjnych. Jego unikalny styl i podejście do narracji uczyniły te reklamy wyjątkowymi i zapadającymi w pamięć. Z okazji jego przedwczesnego odejścia wspomnijmy kilka jego najbardziej znanych dzieł reklamowych.
21.01.2025
Rynek i trendy
Ipsos Poland: Marki beauty wciąż podchodzą z rezerwą do tematu różnorodności [ANALIZA]
Komunikacja to jeden z najbardziej dynamicznie zmieniających się obszarów działalności marek, ale jednocześnie pewne (r)ewolucje przychodzą marketerom z trudem. Mówiąc zatem szeroko o komunikacji, w tym także o branży beauty, marki wciąż podchodzą z pewną rezerwą do tematu różnorodności.
21.01.2025
Marketing i media
L‘Oréal Paris debiutuje z serią podcastów o urodzie
14 stycznia debiutuje seria podcastów L‘Oréal Paris – „Rozmowy Tego Warte”. Premierowy odcinek, zatytułowany „Obalamy mity z głową”, otwiera cykl dziesięciu spotkań, publikowanych co miesiąc. Tematem przewodnim rozmów będzie pielęgnacja i piękno.
14.01.2025
Marketing i media
Sara James twarzą najnowszej kampanii Rossmanna o samoakceptacji
Największa w Polsce sieć drogerii połączyła siły z artystką młodego pokolenia, aby dotrzeć ze swoim pozytywnym przekazem o samoakceptacji i wdzięczności dla własnego ciała także do młodych ludzi.
13.01.2025
Marketing i media
NYX Professional Makeup zaczyna współpracę z agencją Labcon
Agencja Labcon relevant stories poinformowała o wygraniu przetargu na obsługę kreatywną marki kosmetycznej NYX Professional Makeup. Przez najbliższy rok agencja będzie zajmować się realizacją kampanii reklamowych NYX PM.
13.01.2025
Marketing i media
Raport WK – wszystko o trendach w branży kosmetycznej 2025
Na rynek trafił właśnie rocznik Wiadomości Kosmetycznych w formie drukowanego magazynu. Na 160 stronach przedstawiamy kluczowe dla branży kosmetycznej tematy: o rozwoju, zmianach i trendach na rynku wypowiadają się najlepsi w Polsce eksperci, menedżerowie i szefowie firm oraz analitycy.
10.01.2025
Marketing i media
Ujednolicenie standardów influencer marketingu jest niezbędne
Dalsze regulacje rynku influencerów są nie tylko potrzebne, ale wręcz nieuniknione, biorąc pod uwagę tempo rozwoju tego sektora – komentuje Angelika Sobolewska, CEO w Midnight Issue.
09.01.2025
Marketing i media
Unilever celebruje 65-lecie mydła w kostce Dove Beauty Bar
“To nie jest zwykłe mydło, to Beauty Bar” – podkreśla Dove nie tylko w swojej najnowszej kampanii promocyjnej, ale też np. w postach w social mediach, gdzie wielu użytkowników dzieli się swoimi historiami związanymi z kultową kostką Dove.
08.01.2025
Marketing i media
Kampanie Rossmanna z prestiżowymi nagrodami w 2024 roku
W 2024 roku Rossmann kreował i produkował nowe, angażujące kampanie. Efektem tego były marketingowe nagrody, przyznawane w prestiżowych konkursach. Rossmann znalazł się w m.in. w gronie laureatów rankingu Wiadomości Kosmetycznych – Drogeria Roku 2024
03.01.2025
Marketing i media
Chanel wydało swoją pierwszą książkę, poświęconą urodzie i kosmetykom
Dom mody Chanel wydał swoją pierwszą albumową publikację, dotyczącą urody: "Chanel: The Allure of Makeup". Książka ukazała się w stulecie pierwszej kolekcji produktów do makijażu tej kultowej marki.
02.01.2025
Marketing i media
Unilever i L’ Oreal wśród 25 największych reklamodawców 2024 roku
Globalne wydatki reklamowe osiągnęły w 2024 roku rekordowy poziom, wynosząc około 772,4 mld dolarów. To wzrost o 9,5 proc. w porównaniu do roku wcześniejszego. W czołówce reklamodawców znalazły się również firmy z branży kosmetycznej.
02.01.2025
Biznes
Dawid Pasternak, Akademia Sukcesu Beautylandia: Jak stworzyć produkt cyfrowy w branży beauty i zacząć na nim zarabiać?
Branża beauty nieustannie ewoluuje, a rozwój technologii otwiera przed nią zupełnie nowe możliwości zarabiania. Jednym z najbardziej dochodowych i przyszłościowych rozwiązań jest sprzedaż produktów cyfrowych. Są one skalowalne, nie wymagają fizycznego magazynowania i mogą generować zysk niemal w nieskończoność. Jak zatem wejść w świat cyfrowych rozwiązań w branży beauty i zacząć na nim zarabiać? Oto krok po kroku plan ...
20.12.2024
Biznes
TikTok wprowadza zakaz beauty filtrów dla niepełnoletnich: ochrona młodzieży czy początek nowej ery w social media?
TikTok ogłosił zakaz stosowania filtrów piękna przez użytkowników poniżej 18 roku życia. To kolejny krok w globalnej debacie nad wpływem mediów społecznościowych na samopoczucie młodzieży. Czy takie działania wystarczą, aby poprawić sytuację, czy też wywołają nowe wyzwania?
09.12.2024
Marketing i media
Roblox zaostrza kontrolę rodzicielską po tym, jak twórca został oskarżony o narażanie bezpieczeństwa dzieci
Roblox to popularna platforma gier online, która pozwala użytkownikom tworzyć własne gry, przyciągając szczególnie dzieci i młodzież. Ze względu na swoją popularność platforma nawiązała współpracę z wieloma markami z branży kosmetycznej, wykorzystując swoją popularność wśród najmłodszych do promocji i budowania wizerunku marek w wirtualnym świecie.
09.12.2024
Biznes
Dawid Pasternak, Akademia Sukcesu Beautylandia: Jak kosmetyczki, kosmetolożki, stylistki i trenerzy beauty mogą zyskać większą widoczność online?
Branża beauty to obszar, który rozwija się w Polsce dynamicznie. Szacuje się, że w 2023 roku wydatki Polaków na różne usługi beauty mogły wynieść nawet kilka miliardów złotych. Tym samym rozpoznawalność i zaufanie klientów stają się niezwykle ważne, a obecnie najpotężniejszym narzędziem do budowania przewagi konkurencyjnej stanowią social media.
03.12.2024
Marketing i media
Consumer Panel Services GfK zmienia nazwę marki na YouGov
Dziesięć miesięcy po przejęciu przez YouGov, firma Consumer Panel Services (CPS GfK) oficjalnie zmienia nazwę marki na YouGov.
03.12.2024
Marketing i media
Nielsen zbadał efektywość reklam na TikToku. Co pokazało badanie prowadzone w Azji?
TikTok zlecił firmie Nielsen analizę 10 marek dóbr konsumenckich obejmujących kategorie żywności i napojów oraz zdrowia i higieny osobistej w Indonezji i Tajlandii w celu pomiaru wpływu marketingu mix na sprzedaż i wartość marki w kampaniach TikTok. Co wykazały te analizy?
29.11.2024
Drogerie
Świąteczne misie w Rossmannie. Kiedy się pojawią i komu pomogą?
„Podaruj misia temu, kogo kochasz, i pomóż tym, którzy potrzebują pomocy” – pod takim hasłem już po raz 19. odbywa się charytatywna akcja Rossmanna, której symbolem są pluszowe misie projektowane przez znane osoby. Dochód z ich sprzedaży zasila szczytne cele. Kiedy będzie można kupić misie w Rossmannie?
26.11.2024
Producenci
Olivia Rodrigo globalną ambasadorką marki Lancôme
Lancôme ogłosiło amerykańską piosenkarkę i aktorkę młodego pokolenia, Olivię Rodrigo, swoją najnowszą globalną ambasadorką. To strategiczny krok dla marki, który ma umocnić jej więź z konsumentami z Generacji Z.
19.11.2024
Producenci
Sessio angażuje do współpracy znane influencerki włosomaniaczki
Marka Sessio nawiązała współpracę ze znanymi influencerkami, które specjalizują się w tematyce pielęgnacji włosów. Będą one publikowały we współpracy z marką interesujące treści dotyczące tego obszaru, a także współtworzyły z marką jej nowości.
19.11.2024
29. styczeń 2025 08:02